UNICEF Polska i Iga Świątek po raz kolejny łączą siły w akcji na rzecz Ukrainy
  • 0
  • 1
10.01.2023

UNICEF Polska i Iga Świątek po raz kolejny łączą siły w akcji na rzecz Ukrainy

9 stycznia ruszyły aukcje charytatywne pamiątek z turniejów Igi Świątek i sprzedaż limitowanych koszulek. Zebrane środki zostaną przekazane UNICEF Polska na pomoc dzieciom – uchodźcom z Ukrainy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 stycznia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2023

Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker

65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.

9 stycznia 2023