Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem - Marketing przy Kawie
Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolemNa wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolemNa wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolemNa wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem
Ważne jest planowanie gry i docenienie wszystkich graczy (fot. Adrino)

Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem

Na wyniki pracuje drużyna, czyli co performance marketing ma wspólnego z futbolem

Tomasz Wojciechowski

-

performance media manager, Adrino

Tomasz Wojciechowski

performance media manager, Adrino

Odpowiada za koordynację kampanii performance dla klientów, rozwijanie produktów agencji w odpowiedzi na aktualne trendy oraz potrzeby rynku digital, doradztwo w zakresie doboru optymalnych kanałów i powierzchni reklamowych oraz współpracę z działem handlowym. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach wyspecjalizowanych w obszarze performance marketingu.

Adrian Serafin

-

head of marketing, Adrino

Adrian Serafin

head of marketing, Adrino

Od 12 lat związany z branżą reklamową. Zaczynał od wprowadzania marek do świata mediów społecznościowych, następnie przygotowywał strategie komunikacji w mediach cyfrowych. Pracował w agencjach PR, interaktywnych, reklamowych oraz w domu mediowym. Odpowiadał za komunikację w mediach cyfrowych m.in. marek Wawel, Samsung, Orange, Coca-Cola, Hasco Lek, Sanofi, Eurobank.

Do performance marketingu przylgnęła łatka działań, w których liczy się tylko końcowy efekt. To on jest rozliczany, więc to na nim skupia się cała uwaga. To prawda, że efekt jest kluczowy, ale prowadzi do niego długa droga, której meandry bywają niedostrzegane i niedoceniane. Performance marketing jest złożonym procesem, dążącym do uzyskania konwersji przy koszcie jak najbardziej opłacalnym dla reklamodawcy. Ten proces wymaga strategii i taktyki dopasowanych do produktu czy usługi oraz dookreślonego celu do osiągnięcia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to