Życie na emeryturze zwizualizowane przez AI - Marketing przy Kawie
Ludzie na emeryturze widziani oczami AI w kampanii ING
  • 0
  • 8
9.01.2023

Ludzie na emeryturze widziani oczami AI w kampanii ING

ING chce zachęcić Polaków, by myśleli i rozmawiali o swojej przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. Proponuje im więc, by zwizualizowali swoją przyszłość, wykorzystując algorytmy kreowania obrazów przez sztuczną inteligencję (AI). Wszystko to w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2023