- 1
- 1
Kiwi.com startuje z pierwszą kampanią wizerunkową w Polsce
Kiwi.com, czeska wyszukiwarka tanich lotów i podróży oraz firma traveltech, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, pt. „We hack the system, you fly for less”. W polskiej telewizji trwa ona od 2 stycznia przez 8 tygodni.
W spocie telewizyjnym Kiwi.com podkreśla jakość swojego algorytmu i technologii. To one mają umożliwiać znalezienie całkowicie wyjątkowych opcji podróży, niedostępnych nigdzie indziej. „My hakujemy system, Ty latasz taniej” – obiecuje.
Spoty w Polsce są emitowane na antenie Polsatu oraz TVN i ich kanałów tematycznych. Po wprowadzeniu nowej tożsamości marki w 2023 r. nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach europejskich. Produkcją spotów zajęło się Studio Baldwin Praga.
– Główna kampania rusza na wszystkich naszych kluczowych rynkach – w Czechach, Słowacji, Polsce, Węgrzech i Rumunii. Na rynku polskim i czeskim jesteśmy w tym miesiącu po raz pierwszy w historii Kiwi.com w telewizji. Stanowi to dużą część naszej kampanii i pokazuje poziom naszych ambicji związanych z marką w ramach komunikacji konsumenckiej na rynkach strategicznych – mówi Andrew Parker-Blagg, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Kiwi.com.
Marka podsuwa podróżnicze triki
Przedstawia je na swojej stronie w formie humorystycznych filmów. Zapewnia, że dzięki nim można podróżować jeszcze taniej. Na firmowym kanale YouTube marki co dwa tygodnie pojawia się bohater i nowy film. Dodatkowo firma nawiązała współpracę z influencerami na TikToku i Instagramie. Mają oni reprezentować trzy główne osobowości marki:
- Cyfrowy Innowator – odzwierciedla technologiczne serce firmy; potrafi wyjaśnić, jak działa produkt.
- Disruptor – haker podróżniczy; wie, jak znaleźć wyjątkowe okazje, które pozwalają ludziom podróżować za mniejsze pieniądze.
- Odkrywca – szuka przygód i inspiracji w podróży.
- 1