Startuje Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary - Marketing przy Kawie
Startuje Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary
  • 1
  • 2
2.04.2024

Startuje Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary

Startuje program lojalnościowy marki Winiary, pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!”. Celem Klubu Pomagania i Niemarnowania jest pomoc kuchniom i stołówkom szkolnym w procesie ograniczania marnowania żywności.

Na program obejmujący Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary składają się dwa filary:

  • loteria promocyjna,
  • program społeczny.

Aby wziąć udział w losowaniu nagród pieniężnych i rzeczowych, należy zarejestrować dowód zakupu produktów Winiary na stronie internetowej konkursu. Oprócz szansy na nagrody klubowicz otrzymuje także punkty, które może przekazać na wsparcie szkolnych stołówek w walce z marnowaniem żywności. Co miesiąc na Top 5 szkół z największą liczbą punktów czekają nagrody o wartości ponad 25 tys. zł.

Działania będą realizowane w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych, displayu oraz na materiałach POS. Opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych należało do zadań agencji Publicis Poland. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała:

  • spoty telewizyjne – jeden 30- oraz trzy 15-sekundowe,
  • spot radiowy,
  • kreacje do mediów społecznościowych i display,
  • podstronę WWW o programie.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz strategii działania programu odpowiada agencja Unique One.

Produkcją spotów zajęło się studio Graffiti, a postprodukcją Orka. Reżyserię powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu. Planowanie mediów – Mindshare. Działaniami PR oraz aktywacją edukacyjną w szkolnych stołówkach zajęła się agencja Publicis Consultants. Działania z influencerami przygotowano wewnętrznie w ramach struktury Publicis Groupe Poland. Ponadto Unique One odpowiada za:

  • mechanikę programu lojalnościowego,
  • kreację materiałów rekrutacyjnych (ulotki i plakaty dla szkół),
  • rekrutację szkół,
  • stronę internetową klubu,
  • obsługę programu.

Stronę internetową na bazie kreacji Publicis Poland przygotowało Ogilvy.

  • 2
Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary

Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary

Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary

2 kwietnia 2024