- 1
- 2
Startuje Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary
Startuje program lojalnościowy marki Winiary, pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!”. Celem Klubu Pomagania i Niemarnowania jest pomoc kuchniom i stołówkom szkolnym w procesie ograniczania marnowania żywności.
Na program obejmujący Klub Pomagania i Niemarnowania Winiary składają się dwa filary:
- loteria promocyjna,
- program społeczny.
Aby wziąć udział w losowaniu nagród pieniężnych i rzeczowych, należy zarejestrować dowód zakupu produktów Winiary na stronie internetowej konkursu. Oprócz szansy na nagrody klubowicz otrzymuje także punkty, które może przekazać na wsparcie szkolnych stołówek w walce z marnowaniem żywności. Co miesiąc na Top 5 szkół z największą liczbą punktów czekają nagrody o wartości ponad 25 tys. zł.
Działania będą realizowane w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych, displayu oraz na materiałach POS. Opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych należało do zadań agencji Publicis Poland. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała:
- spoty telewizyjne – jeden 30- oraz trzy 15-sekundowe,
- spot radiowy,
- kreacje do mediów społecznościowych i display,
- podstronę WWW o programie.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz strategii działania programu odpowiada agencja Unique One.
Produkcją spotów zajęło się studio Graffiti, a postprodukcją Orka. Reżyserię powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu. Planowanie mediów – Mindshare. Działaniami PR oraz aktywacją edukacyjną w szkolnych stołówkach zajęła się agencja Publicis Consultants. Działania z influencerami przygotowano wewnętrznie w ramach struktury Publicis Groupe Poland. Ponadto Unique One odpowiada za:
- mechanikę programu lojalnościowego,
- kreację materiałów rekrutacyjnych (ulotki i plakaty dla szkół),
- rekrutację szkół,
- stronę internetową klubu,
- obsługę programu.
Stronę internetową na bazie kreacji Publicis Poland przygotowało Ogilvy.
- 2