Karty podarunkowe zyskują na popularności. Sklepy, które wprowadzają je do swojej oferty, powinny jednak pamiętać, że tego rodzaju karta jest przede wszystkim instrumentem płatniczym, a to może rodzić dodatkowe obowiązki. Czy i kiedy sprzedawca musi zawiadomić Komisję Nadzoru Finansowego, że oferuje karty podarunkowe?Można zauważyć, że firmy doceniają znaczenie kart podarunkowych w strategiach marketingowych i sprzedażowych – i nie bez powodu. Z badania przeprowadzonego w 2023 roku wynika, że 87% firm zauważa pozytywny wpływ kart podarunkowych na swoje wyniki finansowe. Ponadto 82% ankietowanych odnotowało zwiększenie średniej wartości koszyka.
Wdrożenie programu kart podarunkowych jest procesem szybkim i nieskomplikowanym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.