Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata
  • 0
  • 1
2.04.2024

Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata

Kampania Lecha pokazuje odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata.

Lech (Kompania Piwowarska) tworzy parasolową markę, w której integruje całe portfolio obejmujące napoje alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne pod szyldem piwa generacji „L”. Ma to być ukłon w stronę młodego duchem konsumenta, który ceni różnorodność piwa i okazji konsumpcji.

– Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami. Zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym, co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem No-Lo – taka jak Lech mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marek premium Kompanii Piwowarskiej.

Kampania 360 stopni wystartowała 2 kwietnia

Obejmie: eventy, nowe opakowania, telewizję, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy. Będzie odnosił się do konkretnych miejsc, w których pojawia się Lech, na zasadzie gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedną z pierwszych kreacji w ramach kampanii jest „Manifest marki”, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach.

Marka przypomina, że jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła na rynek:

  • zieloną butelkę,
  • wariant bezalkoholowy Free,
  • piwa funkcyjne Active.

Lech wdrożył również funkcję easy grip na puszkach i butelkach, czyli tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym opakowania wygodnie trzyma się w dłoni.

Za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz produkcję wszystkich materiałów odpowiada agencja VML. Nową identyfikację wizualną marki zaprojektowali Wojciech Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Media kupił Zenith, a współpracę z influencerami koordynuje Cut the Mustard. Produkcją głównych materiałów ATL kampanii zajmie się Moon Films oraz Televisor ze wsparciem Studia Juice.

  • 1
Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się od pędzącego świata

Lech w nowej kampanii namawia do zdystansowania się wobec pędzącego świata

30 marca 2024

28 marca 2024