Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?
Ktoś publikuje kłamliwe treści, które szkodzą twojej marce? Możesz reagować (fot. Pixabay)

Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?

Ile waży reputacja w sieci? Co robić, gdy jest naruszana?
Magdalena Maruszczak

Magdalena Maruszczak

-

radca prawny, założycielka i prezes, Forigi

Magdalena Maruszczak

Magdalena Maruszczak

radca prawny, założycielka i prezes
Forigi

Jako radca prawny przez wiele lat spotykała się z sytuacjami, w których firmy mierzyły się z kryzysem wizerunkowym na różnych polach działalności biznesowej. Dlatego jest współzałożycielką legaltechu wyspecjalizowanego w usuwaniu bezprawnych treści z internetu, który wspiera firmy i osoby fizyczne w zarządzaniu reputacją i ochroną prywatności cyfrowej.

Markę firmy tworzy kilka kluczowych elementów, takich jak kultura, kompetencje, wartości, wizja, misja czy reputacja. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że ten ostatni czynnik może znacząco wpłynąć na sukces lub zdecydować o niepowodzeniu. Najważniejszymi ambasadorami organizacji są jej pracownicy i kontrahenci. Ich opinie i przekonania ściśle wiążą się z wizerunkiem firmy i wpływają na postrzeganie marki przez potencjalnych kontrahentów, klientów czy pracowników. Jak rozumieć reputację online?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja