„Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć” – nowa kampania marki Żywiec
  • 2
  • 1
2.04.2024

„Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć” – nowa kampania marki Żywiec

Żywiec w najnowszej kampanii wykorzystał utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka powstała z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie.

Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu Voo Voo. Została również wykorzystana w spocie marki.

Zaprezentowany 21 marca utwór „Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo” otwiera też celebrację jubileuszu sponsorowanego od 15 lat projektu Męskie Granie. Słowa utworu stały się również inspiracją dla tegorocznej kampanii marki. Spot od 1 kwietnia można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w internecie i mediach społecznościowych.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Dentsu (kwiecień) i Starcom (od maja). Działania PR prowadzi agencja Hope. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio RiothePost.

  • 1
„Myślę sobie, Ż” – kampania marki Żywiec

„Myślę sobie, Ż” – kampania marki Żywiec

2 kwietnia 2024