Kampania Schroniska na Paluchu „Niewidzialne psy” Marketing przy Kawie
„Niewidzialne psy” – kampania Schroniska na Paluchu
  • 1
  • 3
2.04.2024

„Niewidzialne psy” – kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w Warszawie. Ma zwrócić uwagę na podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 kwietnia 2024