
Czy rodzice chcą programów edukacyjnych sponsorowanych przez marki?

Tak. Niedawno właśnie przeprowadziliśmy badanie opinii wśród rodziców na temat programów edukacyjnych. Połączyliśmy to z konkursem, żeby bardziej zachęcić do odpowiedzi. Na razie odpowiedziało 196 osób, ale wyniki już są ciekawe.
Zadaliśmy pytanie: „Czy uważasz, że marki produktów i usług powinny się angażować społecznie, przekazując placówkom bezpłatne materiały do realizacji zajęć edukacyjnych?” – i ani jedna odpowiedź nie brzmiała „nie”. 26 proc. badanych podało, że tak, ale pod pewnymi warunkami, np. że w materiałach nie ma treści reklamowych skierowanych do dzieci.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.