Ratowanie nietypowych warzyw. Kolejna taka akcja. Tym razem Winiary
  • 1
  • 3
19.10.2022

Ratowanie nietypowych warzyw. Kolejna taka akcja. Tym razem Winiary

Nietypowa wielkość, kształt, drobne przebarwienia na skórce – takie warzywa standardowo nie trafiłyby do produkcji żywności. Winiary wykorzystują je w limitowanej edycji zup: w krupniku, barszczu czerwonym i jarzynowej. Akcję wspiera kampania internetowa.

W najnowszej kampanii marka promuje wykorzystywanie nietypowych warzyw – takich, jakie stworzyła natura. Z reguły nie trafiają one do produkcji żywności mimo tego, że są równie wartościowe i smakują tak samo, jak te o regularnym wyglądzie. Limitowana edycja zup to sposób na ratowanie nietypowych warzyw i ograniczenie marnowania żywności. W każdym z produktów znalazła się jedna grupa uratowanych warzyw: w krupniku są to wszystkie marchewki, w barszczu czerwonym – buraki, a w jarzynowej – selery.

Winiary mają misję „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”

Marka dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci przepisów na wykorzystanie produktów, które są dostępne w każdym domu. Poza tym pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Formaty 15-sekundowe w social mediach pojawią się na YouTube, Facebooku i Instagramie, a 6-sekundowe wykorzystane zostaną w kampanii display. Spot wyprodukował Bites Studio, postprodukcją zajęła się Orka. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Thrive.

W ubiegłym roku podobny pomysł miały marki Kotlin i Krakus

Głośno było o ich akcji, w ramach której wspólnie z Lidlem odkupiły od rolnika spod Łęczycy nieforemne buraki ćwikłowe. Przerobiły je na ketchupy i koncentraty, które trafiły do sprzedaży we współpracującej sieci sklepów.

  • 3
Ratowanie nietypowych warzyw – akcja marki Winiary

Ratowanie nietypowych warzyw – akcja marki Winiary

Ratowanie nietypowych warzyw – akcja marki Winiary
Ratowanie nietypowych warzyw – akcja marki Winiary

19 października 2022

  • 1
  • 20
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”

„Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. Tym, czego w razie potrzeby powinni szukać, jest chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. W tegorocznej odsłonie kampanii pomaga warszawska Syrenka. Pokazano to w promującym akcję spocie. Poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało pojawiają się w nim także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky.

18 października 2022