Ostentacyjny smart shopping – konsumenci w dobie kryzysu. Czego uczą o nich wyniki badań? - Marketing przy Kawie
Ostentacyjny smart shopping – konsumenci w dobie kryzysu. Czego uczą o nich wyniki badań?Ostentacyjny smart shopping – konsumenci w dobie kryzysu. Czego uczą o nich wyniki badań?
Dobrych okazji szuka i biedny, i bogaty (fot. Aleksandr Bedrin/Fotolia)

Ostentacyjny smart shopping – konsumenci w dobie kryzysu. Czego uczą o nich wyniki badań?

Ostentacyjny smart shopping – konsumenci w dobie kryzysu. Czego uczą o nich wyniki badań?
Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

-

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

W ciągu ostatnich kilku lat określenie smart shopping zyskało w Polsce popularność. Okazało się, że opisuje ono postawę obserwowaną nie tylko na Zachodzie, ale także wśród polskich konsumentów. Zaczęło się mówić o smart shoppingu w odniesieniu do postawy oszczędnościowej, racjonalnej, opartej na konsumenckim sprycie czy wręcz swoiście pojmowanej mądrości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja