Przed specjalistami marketingu nie lada wyzwanie. Obok kina, telewizji czy internetu na ich oczach rośnie platforma z bardzo zaangażowanymi i oddanymi widzami. Widzami, którzy są w stanie wydać sporo. Trzeba tylko zanurzyć się w zupełnie nowym świecie – grach, nie tylko tych komputerowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oczywiście przed oczami od razu mamy katowickie turnieje e-sportowe, gdzie zawodnicy czym prędzej starają się unieszkodliwić przeciwnika. Ale to jeszcze nie całe środowisko gamingowe. W praktyce gamerami są nawet użytkownicy Facebooka, którzy swego czasu pielili grządki i dbali o świnki w FarmVille. Rozmaitość platform, konsol i innych urządzeń sprawia, że to środowisko trudno ignorować.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |