Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?
Wszyscy tęsknią już do ponownych rozgrywek z udziałem publiczności (kadr z ESL Sprite Mistrzostwa Kobiet 2019)

Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?

Marketingowy potencjał e-sportu – co go potwierdziło i kto już go dostrzegł?
Tomasz Borowski

Tomasz Borowski

-

PR manager, D*fusion Communication

Tomasz Borowski

Tomasz Borowski

PR manager
D*fusion Communication

W swojej pracy zajmuje się wspieraniem organizacji w skutecznej komunikacji z mediami i konsumentami. Od ponad 10 lat specjalizuje się w obsłudze firm z sektora nowych technologii, łącząc umiejętności humanistyczne ze specjalistyczną wiedzą IT.

Rywalizacja, łzy zwycięstwa i smak porażki. Sport od setek lat wywołuje wielkie emocje i porywa tłumy. Co jednak, gdy tych tłumów brakuje, stadiony pustoszeją, a zmagania sportowców zostają pozbawione należytej oprawy? Ten czarny scenariusz ziścił się w trakcie pandemii, która w dalszym ciągu odciska piętno na branży „entertaiment” i przyprawia jej praktyków o ból głowy. Jest jeden sektor, który w dużej mierze opiera się tym zawirowaniom. To e-sport.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się