Synchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentówSynchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentówSynchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentówSynchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentów
Po pandemii inaczej postrzegamy czas (fot. Pixabay)

Synchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentów

Synchronos – jak lockdowny zresetowały zegary wypalonych konsumentów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Pandemia zmieniła sposób, w jaki ludzie postrzegają czas. To z kolei wpłynęło na styl życia, decyzje zakupowe i pracę zawodową. Serwis Trendwatching przedstawił trend, który nazwał synchronos. Resetowanie zegarka i nowe podejście do czasu pojawiało się jednak w różnych badaniach już wcześniej, także w Polsce. Jest po prostu zgodne z wzorcami zachowań w stresujących sytuacjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się