PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu
  • 0
  • 1
25.11.2022

PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu

W XIII edycji PRCH Retail Awards członkowie jury nagrodzili łącznie 35 projektów spośród 103 nominowanych. Przyznali 10 złotych nagród i 24 srebrne. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną za projekt wyróżniający się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży. Złote statuetki przyznano w 10 kategoriach marketingowych i biznesowych. Z kolei w 15 kategoriach do laureatów trafiły 24 srebrne nagrody.

Wczorajsza gala podsumowała PRCH Retail Awards – XIII edycję. Nagrodzone projekty, ich jakość i różnorodność pokazały znakomity poziom tegorocznego konkursu. Bardzo dziękuję członkom jury za ich pracę i zaangażowanie, a firmom za doskonałe projekty. Dzięki nim wczorajszy wieczór był prawdziwym świętem branży centrów handlowych. Cieszę się, że po pandemicznej przerwie mogliśmy oklaskiwać laureatów wspólnie, wśród licznie zgromadzonych gości. Już dziś zapraszam do udziału w kolejnej edycji – mówi Jan Dębski, prezes zarządu PRCH.

Lista laureatów – Złote Nagrody

  • Wydarzenie: za „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” dla Globalworth
  • Kampania prosprzedażowa: za akcję „Zrób zakupy i odbierz nagrody z motywem obrazu Tychy Edwarda Dwurnika” w Gemini Park Tychy, dla Gemini Holding Sp. z o.o.
  • Kampania wizerunkowa: projekt „Śląskie Atrakcje”, Europa Centralna Gliwice, dla Sierra Balmain Asset Management Sp. z o.o.
  • Działania i strategia CSR obiektu: za projekt „To miasto zzielenieje!” w Galerii Katowickiej dla Apsys Polska SA
  • Dyrektor obiektu handlowego: dla Joanny Bagińskiej, dyrektor Galerii Katowickiej, Apsys Polska SA
  • Marketing manager obiektu handlowego: dla Natalii Pucickiej, menedżer ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, EPP Sp. z o.o.
  • Ekspansja sieci handlowej: dla Vision Express Sp. z o.o.
  • Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Designer Outlet Warszawa dla Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o.
  • Efektywność biznesowa obiektu: otrzymuje Manufaktura Łódź, Apsys Polska SA
  • Magazyn obiektu handlowego: e-magazyn Bonarka w Bonarka City Center Kraków, dla Nepi Rockcastle

Srebrne Nagrody

Wydarzenie: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • „Teatr na leżakach” we wrocławskiej Magnolia Park dla Multi Poland Sp. z o.o.

oraz

  • „Kolorowe centrum świata” w 12 obiektach Atrium dla Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.

Aplikacja mobilna: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • platformę lojalnościową Libero w Libero Katowice, dla Echo Investment SA

oraz

  • aplikację EPP Connect w centrach handlowych spółki, dla EPP Sp. z o.o.

Kampania prosprzedażowa – za akcję „Wakacje z kamperem” w Centrum Janki, dla CH Janki Sp. z o.o. / Apsys Polska SA

Kampania wizerunkowa: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” w Galerii Warmińskiej i Aura Centrum w Olsztynie, dla Nepi Rockcastle

oraz

  • marketing w czasie pandemii, czyli komunikacja vs izolacja w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska SA

Kampania otwarcia, przebudowy, rozbudowy, modernizacji: za „Wejście Smaka. Nowa strefa restauracyjna w Atrium Reduta” w Warszawie, dla Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.

Działania i strategia w social media: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • działania i strategię CH Stary Browar w Poznaniu w social media 2021 r., dla Fortis Centrum Ardea KS Sp. z o.o. Sp. k.

oraz

  • „Bonarka Shopping Play” w Bonarka City Center Kraków, dla Nepi Rockcastle

Działania i strategia CSR obiektu: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • projekt „Forum Młodzieży – Niebieskie Trampki” w Centrum Handlowym Forum Gdańsk, dla Multi Poland Sp. z o.o.

oraz

  • „Science Point. Minicentrum Nauki” w Gemini Park w Bielsko-Białej, dla Gemini Holding Sp. z o.o.

Agencja marketingowa, eventowa, PR. Dwie równorzędne nagrody zdobyły:

  • Komunikacja Plus

oraz

  • agencja eventowa 5AM

Ekspansja sieci handlowej: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • eObuwie.pl/Modivo dla Modivo SA

oraz

  • Maxi ZOO dla Maxi ZOO Polska Sp. z o.o.

Efektywność biznesowa sieci handlowej: dla Vision Express Sp. z o.o.

Innowacja obiektów handlowych: za Kastell Systemy Szczotek Przemysłowych dla J. Poschlod, P. Maj Sp. z o.o.

Działania ESG obiektu: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • działania Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej, Westfield Arkadia i Wroclavii, dla Unibail-Rodamco-Westfield

oraz

  • działania obiektów Factory w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, dla Neinver Polska Sp. z o.o.

Przebudowa, rozbudowa, modernizacja obiektu: za Focus Mall Zielona Góra, dla Nepi Rockcastle

Efektywność biznesowa obiektu: za Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP Sp. z o.o.

Magazyn obiektu handlowego: dwie równorzędne nagrody. Za:

  • „Katalog Produktowy Domoteki 2021” w Domoteka Warszawa, dla BNP Paribas Real Estate Poland Sp. z o.o.

oraz

  • „BrowarMag” – magazyn Starego Browaru w Poznaniu, dla Fortis Centrum Ardea KS Sp. z o.o. Sp. k.

W XIII edycji PRCH Retail Awards jury strategiczne przyznało dodatkowo nagrodę specjalną

Otrzymał ją projekt „Butik Janki – platforma e-commerce Centrum Janki”. Wyróżnienie za innowacyjne podejście kreujące trendy w branży przypadło CH Janki Sp. z o.o. i Cromwell Property Group.

Poza konkursem przyznana została Nagroda Specjalna Zarządu PRCH. Nagrodzono nią najciekawszą realizację wśród parków handlowych, które uzupełniają krajobraz polskiego handlu. Wyróżnienie przypadło firmom Acteeum Group i Equilis w uznaniu realizacji i komercjalizacji Galerii Andrychów.

Marketing przy Kawie był patronem medialnym konkursu.

  • 1
PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji

PRCH Retail Awards – wyniki XIII edycji konkursu

25 listopada 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.