Anna i Robert Lewandowscy promują przekąski Cieszynki
  • 1
  • 1
25.11.2022

Anna i Robert Lewandowscy promują przekąski Cieszynki

Elementem kibicowania meczom piłkarskim często są niezdrowe przekąski. Jak wynika z badania dla marki Foods by Ann, sięga po nie nawet 65 proc. kibiców. Jednak Anna i Robert Lewandowscy przekonują, że można teraz kibicować zdrowo. Proponują przekąski Cieszynki i ogłaszają konkurs, w którym można wygrać własną cieszynkę wykonaną przez najlepszego napastnika świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2022

24 listopada 2022