Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów
  • 0
  • 2
25.11.2022

Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów

Sare (Digitree Group) stworzyła kryminalnego audiobooka „Przesyłka do rąk własnych”. Opowiadanie wykorzystuje w fabule motyw automatyzacji komunikacji marketingowej.

– Postanowiliśmy połączyć edukację ze storytellingiem i przyjemnością słuchania audiobooka. Tak narodził się w dziale marketingu pomysł, aby opowiedzieć o naszych rozwiązaniach w inny niż do tej pory sposób i uczynić go bohaterem historyjki kryminalnej. Pomysł traktujemy jednocześnie jako eksperyment komunikacyjny. Uważamy, że warto testować alternatywne rozwiązania i proponować nowe formaty komunikacji z naszymi odbiorcami – mówi Konrad Żaczek, prezes Digitree Group.

Opowiadanie przygotowane w wersji audiobooka jest dostępne na YouTube i Spotify. Dla miłośników słowa czytanego dostępne są e-booki w formatach: PDF, EPUB i MOBI.

Opowiadanie „Przesyłka do rąk własnych” można pobierać ze strony sare.pl/przesylka-do-rak-wlasnych/

  • 2
Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów

Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów

Sare przygotowała opowiadanie kryminalne dla marketerów

25 listopada 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.