PRCH Retail Awards – trzynaście edycji w liczbach
  • 0
  • 1
23.11.2022

PRCH Retail Awards – trzynaście edycji w liczbach

Polska Rada Centrów Handlowych organizuje konkurs i galę PRCH Retail Awards od 2010 r. W tym czasie ponad stu członków jury oceniło blisko tysiąc aplikacji marketingowych i biznesowych, w najbardziej merytorycznym i wymagającym konkursie w branży centrów handlowych. Łącznie, w ciągu 13 lat, jury przyznało 138 nagród i 164 wyróżnienia.

Wręczenie nagród to zawsze zakończenie długiego procesu, który zaczyna się od działań obiektu handlowego, następnie przygotowania szczegółowych aplikacji, aż po ich wnikliwą analizę i ocenę przez członków jury. W ciągu 13 lat ponad 100 jurorów oceniło i nagrodziło blisko 1000 aplikacji. Wielu z nich, uczestniczyło w pracach jury w kilku edycjach, a Dominik Piwek jako jedyny jest związany z PRCH Retail Awards od początku.

Łącznie sędziowie przyznali już 138 nagród, w tym 7 specjalnych. Wśród nich jest 55 złotych i srebrnych statuetek, które wręczane są od 2019 r. Jury zdecydowało również o nadaniu 164 wyróżnień, w tym 8 specjalnych.

– PRCH Retail Awards to konkurs jedyny w swoim rodzaju. Od początku jego wyznacznikiem jest wysoka jakość oraz wieloetapowy i transparentny proces oceny. Aplikujący muszą przygotować kompleksowe analizy, podać wskaźniki efektywności i udowodnić jury, że to ich projekt zasługuje na nagrodę. Wyróżnia go również walor edukacyjny, polegający na merytorycznej informacji dla aplikujących, gdzie opisane są mocne i słabe strony zgłoszonych projektów – informuje Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Każdą edycję konkursu zwyczajowo wieńczy gala, na której ogłaszani są zwycięzcy. Wydarzenie zawsze gości we wnętrzach znanych, warszawskich obiektów: Hotelu Marriott, Fabryce Trzciny, Teatrze Capitol, Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, a najbliższa odbędzie się w Centrum Praskim Koneser. Łącznie w dotychczasowych galach uczestniczyło około 3500 gości.

Jedynym wyjątkiem w historii konkursu był 2021 r. Ze względu na pandemię i lockdowny zdecydowano wówczas, że zamiast zwyczajowej edycji konkursu powstanie specjalna publikacja, będąca wyrazem uznania dla działań i pomocy jakie centra i sieci handlowe udzieliły lokalnym społecznościom, medykom, placówkom służby zdrowia i najemcom. W efekcie powstał przegląd działań branży zatytułowany „Mistrzowie Dobrych Praktyk”.

  • 1
PRCH Retail Awards w liczbach

PRCH Retail Awards w liczbach

 

23 listopada 2022

22 listopada 2022