Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu
  • 0
  • 1
12.10.2022

Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenu

Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.

Powszechnie wiadomo, że ważną rolę w karierze sportowej Roberta Lewandowskiego odegrała żona, Anna Lewandowska. Sama będąc utytułowaną sportsmenką, stworzyła jego plany żywieniowo-treningowe na wczesnym etapie kariery. Teraz najbardziej utytułowany polski piłkarz będzie:

  • promować diety dla mężczyzn dostępne w cateringu SuperMenu by Anna Lewandowska;
  • zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze.

Regularność spożywania posiłków, zbilansowana dieta bogata we wszystkie niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność to elementy, które wspierają osiąganie celów. Na te aspekty zwraca uwagę Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu.

W ofercie znajdują się trzy diety dla mężczyzn, zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych.

Kampania SuperMenu z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października. Zakłada działania reklamowe w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada dział marketingu SuperMenu i agencja Bridge2Fun. Działania public relations prowadzi agencja Big Picture PR.

  • 1
Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn

Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn SuperMenu by Anna Lewandowska

12 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2022

Większość konsumentów wierzy, że ma wpływ na działania marek – badanie Sustainable Brands

Co piąty konsument w Polsce odwrócił się od firmy lub brandu za nieetyczne lub antyspołeczne zachowanie. Jednocześnie aż 68% z nas uważa, że ma realny wpływ na działanie brandów. Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili diagnozę stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk położono na spójność między deklarowanymi intencjami a realnymi działaniami.