Trend Better for You w żywności - Marketing przy Kawie
Better For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięciaBetter For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięciaBetter For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięciaBetter For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięcia
Czy jeśli lody będą niskokaloryczne, będziemy szczęśliwsi? (fot. Pixabay)

Better For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięcia

Better For You, czyli jak jedzenie może łagodzić napięcia
Bartosz Gostkowski

Bartosz Gostkowski

-

strategy director, HiBrands

Bartosz Gostkowski

Bartosz Gostkowski

strategy director
HiBrands

Od lat uprawia strategię w różnych marketingowych kontekstach. Obecnie zajmuje się przede wszystkim brandingiem, package designem i tworzeniem marek. Lubi zbierać dane, łączyć je w sensowną całość, a potem opowiadać na ten temat historie.

Better For You to jeden z najszybciej rozwijających się trendów na rynku żywności. Trudno znaleźć kategorię, której jeszcze on nie dotyczy. Konsumenci chętnie sięgają po produkty kuszące lepszym składem, są jednak poświęcenia, na które nie zdecydują się nigdy, nawet w imię zdrowia.

Chcemy jeść zdrowo jak nigdy do tej pory, bo wierzymy, że dobre jedzenie jest podstawą zdrowego życia. Tak przynajmniej deklarujemy w badaniach. Rok temu prawie trzy czwarte zapytanych przez Ipsos polskich konsumentów stwierdziło, że jedzenie ma duży, bardzo duży albo nawet decydujący wpływ na ich zdrowie. Cofnijmy się o kilkanaście lat. W 2008 podobnego zdania była prawie jedna trzecia badanych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to