Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii
  • 1
  • 2
25.11.2022

Nie ma to jak na zimę paczka pełna Ż – twierdzi marka Żywiec w nowej kampanii

Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed świętami. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

Idea tegorocznej przedświątecznej kampanii marki opiera się na słowie paczka. Można je rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się przez wszystkie touchpointy: telewizję, digital, aktywację konkursową, opakowanie i komunikację BTL. „Paczka pełna Ż” to również tytuł kolejnego spotu z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Reklamę można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Na rynek trafiła właśnie zimowa edycja piwa Żywiec na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink). Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater”. To popularny trend ubierania się w grudniu w świąteczne swetry. Wzór ten był już dostępny w limitowanej wersji w ubiegłym roku. Teraz pojawia się w szerszej dystrybucji.

21 listopada wystartował także zimowy konkurs

Do wygrania są zestawy od marki Pan Tu Nie Stał (odzież i akcesoria w stylu lat 70. i 80.), zaprojektowane dla Żywca. Aby wziąć udział w aktywacji, należy:

  • kupić dowolny produkt marki Żywiec;
  • zarejestrować paragon;
  • odpowiedzieć na pytanie „Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?”.

Konkurs potrwa dziesięć tygodni. Co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek.

Kreację kampanii przygotowała 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.

  • 2
Żywiec i jego Paczka pełna Ż

Żywiec i jego Paczka pełna Ż

Żywiec i jego Paczka pełna Ż

25 listopada 2022

24 listopada 2022