Grupa Sare zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp
  • 0
  • 1
9.10.2019

Grupa Sare zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp

Technologiczna Grupa Sare zmienia nazwę i logo. Zmiany tłumaczone są intensywnym rozwojem usług w kierunku kompleksowej realizacji działań opartych na marketingu internetowym.

Do grupy kapitałowej Sare – wkrótce Digitree Group – należą spółki i projekty oferujące usługi z zakresu digital marketingu, tj.:

  • SareHub i SareSystem zapewniające narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation,
  • Inis – e-mailingowa sieć reklamowa i sieć afiliacyjna,
  • Ju: – agencja kreatywno-interaktywna,
  • Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych,
  • VideoTarget – sieć reklamy wideo,
  • Cashback Services – serwis cashbackowy,
  • Adepto odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej,
  • Fast White Cat oraz Sales Intelligence – dwie spółki przejęte przez Sare w 2018 r., zajmujące się usługami dla e-commerce.

W sierpniu Grupa Sare ogłosiła, że planuje zmianę nazwy na Digitree Group. Z końcem września akcjonariusze spółki zagłosowali za tym pomysłem. Zmiana stanie się oficjalna po wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego.

Zmiana pozycjonowania Grupy podyktowana jest rozszerzeniem zakresu usług przez spółki należące do naszej grupy kapitałowej. Pozycjonowanie marek funkcjonujących dotychczas w Grupie Sare zostanie wzmocnione przez nową, zintegrowaną komunikację Digitree Group.

Rebranding związany jest ze zmianą struktury przychodów oraz zatrudnienia. Obecnie niemal połowa naszych obrotów generowana jest z usług świadczonych dla branży e-commerce, a jeszcze 2 lata temu były to głównie działania e-mail marketingowe. Również odsetek programistów pracujących dla Grupy wzrósł do 25% wszystkich pracowników.

Grupa Sare to dziś dużo więcej niż tylko e-mail marketing, więc chcemy to zaakcentować. W ubiegłym roku dołączyły do nas dwie spółki: Sales Intelligence oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento. Inwestycje te przyniosły Grupie wzrost przychodów o niemal 30% w pierwszym półroczu 2019 r., a tym samym Grupa otworzyła się na nowe obszary działalności. Zmiana jest możliwa dzięki silnemu fundamentowi, który stanowi autorska technologia – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu Sare.

Zmiana nazwy i logo ma pozwolić na lepsze zdefiniowanie tego, czym aktualnie zajmuje się Grupa. Zapewniając klientom szeroki wachlarz usług i kompleksowe rozwiązania digitalowe, odpowiada na większość ich potrzeb w zakresie marketingu internetowego. Prowadzi klientów od celu po efekt i tym samym bierze odpowiedzialność za realizowane działania. Wszystko to odbywa się w jednym miejscu dzięki własnym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów.

Sam proces rebrandingu i tworzenia nowej identyfikacji wizualnej Grupy realizujemy wewnętrznie wraz z agencją Ju:, która zajmuje się doradztwem strategicznym marek w Internecie. Digitree Group ma być marką zapewniającą cały digital w jednym miejscu, więc naturalnym ruchem podjętych prac był wybór agencji tworzącej jedną z silnych gałęzi naszego digitalowego drzewa – mówi Judyta Mojżesz-Zimonczyk, dyrektor marketingu, pełnomocnik zarządu Sare.

  • 1

Logo Digitree Group

 

8 października 2019