0 5 0 25.05.2022Marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasowąFast-foodowa marka Popeyes stworzyła chrupiącą reklamę prasową. Zachęca konsumentów do jej zgniatania i darcia, co ma naśladować dźwięk wgryzania się w panierkę kurczaka.
0 1 0 25.05.2022Raport odpowiedzialnego biznesu FOB z rekordową liczbą firmPublikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju. W 20. edycji zaprezentowano 1677 działań podjętych przez 283 firmy. Analiza zgłoszonych inicjatyw pokazuje m.in. rosnące oczekiwania społeczne wobec odpowiedzialności biznesu za wpływ na otoczenie. Premiera publikacji odbyła się 25 maja podczas 9. Targów CSR.
0 1 0 25.05.2022Interaktywna instalacja Infuture.institute „Do You Feel Connected?”Podczas międzynarodowego festiwalu sztuk cyfrowych The Athens Digital Arts Festival (ADAF) zostanie zaprezentowana interaktywna instalacja Infuture.institute „Do You Feel Connected?”. Praca została wybrana spośród 5700 innych propozycji złożonych przez artystów i naukowców z całego świata.
0 3 0 25.05.2022 Aktualizacja: 10:3226.05.2022„Wiemy, wiemy… nie szukasz miłości, tylko pracy”. Ruszyła kampania Just Join ITJust Join IT – portal pracy dla programistów – zrealizował kampanię mediową, w której pokazuje kulisy codziennego życia w branży IT. Robi to lekko, w nieco abstrakcyjny sposób. Celem pierwszego spotu kampanii było odkrycie dwóch perspektyw jednej rozmowy kwalifikacyjnej.
0 1 0 24.05.2022Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairsW kwietniu Ikea Retail Polska zakończyła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą marka współpracuje od maja 2022 r.
1 3 0 24.05.2022Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału SportowegoProwadzący Kanał Sportowy: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski podczas transmisji programu „Zebranie zarządu – Hejt Park” zostali zaskoczeni przez niespodziewanego gościa. Tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskiego w studiu pojawił się król Kazimierz.
0 1 0 24.05.2022Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie GartneraWedług Gartnera budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firm w 2022 r. To wzrost z 6,4% w 2021 r., ale jednocześnie spadek z 11% w 2020 r. i 10,5% w 2019 r.
0 1 0 24.05.2022Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywaniaW listopadzie 2021 r. Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można obserwować w przestrzeni publicznej. Teraz ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.
0 1 0 24.05.2022Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklamTikTok wprowadził funkcję „Informacje o tej reklamie”. Ma ona pozwolić społeczności platformy dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.
0 1 0 24.05.2022Marka Lush wybrała Labcon do wprowadzenia na polski rynekAgencja kreatywna 360 stopni Labcon wprowadzi na polski rynek brytyjską markę Lush Cosmetics. Od marca 2022 r. odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową brandu.