1 1 0 0 0 19.04.2021Wirtualna asystentka brazylijskiego banku odpowiada na słowne napaści klientówW 2018 r. brazylijski bank Bradesco wprowadził wirtualnego asystenta o imieniu BIA (skrót od Bradesco Inteligência Artificial), który przedstawiał się jako kobieta i pomagał klientom. Po nieprzyjemnych doświadczeniach marka zmieniła sposób, w jaki asystentka odpowiada na nieuprzejme wypowiedzi.
0 1 0 0 0 19.04.2021Ikea we współpracy z Mud Jeans tworzy jeansowe pokrowce na sofy z recyklinguIkea nawiązała współpracę z holenderską marką Mud Jeans. Wspólnie będą tworzyć ze starych spodni pokrowce Klippan na sofy, by przedłużyć żywotność mebli.
0 1 0 0 0 19.04.2021CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowychPrzed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.
1 4 0 0 0 19.04.2021WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.
0 8 0 0 0 19.04.2021Adidas i eObuwie stworzyły mural oczyszczający powietrze i promujący model Stan SmithZ początkiem kwietnia w centrum Warszawy powstał ponad 250-metrowy mural promujący buty Adidas Stan Smith. W ramach lokalnej kampanii nowej odsłony tego modelu marka połączyła siły z serwisem eObuwie.pl.
0 1 0 0 0 16.04.2021Amerykańska sieć fast food ruszyła z kampanią na ClubhouseSieć fast food Ihop z USA rozpoczęła kampanię reklamową w aplikacji Clubhouse. Wykorzystuje w niej dźwięk smażonego bekonu.
0 1 0 0 0 16.04.2021Japoński motocyklista z pomocą aplikacji do edycji zdjęć przekonał internautów, że jest młodą kobietąNiedawno głośno było o młodej japońskiej influencerce, której zdjęcia na motocyklu zyskiwały popularność w mediach społecznościowych w Japonii. Dociekliwi internauci dopatrzyli się jednak oszustwa.
0 1 0 0 0 16.04.2021Bahlsen Polska ponownie wybrał StarcomPrzetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski, ponownie wygrał Starcom (Publicis Groupe). W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 16.04.2021Pandemia Covid-19 wyzwala epidemię stresu, złości i samotności – pokazuje badanie IQSW wyniku pandemii Covid-19 w Polakach narasta poczucie stresu, złości i samotności. Dotyczy to głównie kobiet, osób młodych oraz tych z najstarszej grupy wiekowej. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję IQS na zlecenie Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, który bierze udział w międzynarodowym projekcie „COH-FIT2”.
0 1 0 0 0 16.04.2021Odpowiedzialny biznes przestawiony na nowe tory. Raport FOBOpublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią. Wiele firm wdrożyło zupełnie nowe działania CSR, które miały nieść pomoc i wsparcie. W 19. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” odnotowano ponad 40 proc. wzrostu działań zgłoszonych do publikacji po raz pierwszy. Łączna liczba praktyk, które znalazły się w raporcie, stanowi rekordowe w historii wydawnictwa blisko 2000.