Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiemJak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiemJak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiemJak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
Wywyższyć niepokorne. To się już w reklamie zdarzało (kadr ze spotu Pepsi)

Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem

Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem

Agata Kostrzewa

-

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Agata Kostrzewa

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Narratolożka, semiotyczka. Uczestniczka dziennikarskich i medioznawczych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi zajęcia z zakresu retoryki i erystyki.

Jacek Wasilewski

-

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Jacek Wasilewski

Uniwersytet Warszawski, Narrative Impact, Visual & Narrative Institute

Narratolog, semiotyk, dr hab. Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczony wykładowca, projektant i realizator badań, doradca w zakresie brandingu.

Stoimy nad klifem. Przed sobą widzimy dwie kobiety. Której z nich mamy podać rękę, żeby nie osunąć się w dół? Jedną dobrze znamy, ale nie wiemy, czy ma siłę nas utrzymać. Drugiej dobrze nie znamy, nie ufamy jej i trochę się jej boimy, choć wydaje się, że w niej tkwi siła. Tylko czy nas nie puści? W takiej sytuacji jest teraz marketing, kiedy mowa o używanych w reklamie wizerunkach kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja