Adaptacje zagranicznych reklam na lokalne rynki zwykle są identyczne. Nie inaczej jest z reklamami pieluch. Pokazują idealne dzieci i podkreślają funkcjonalne korzyści ze stosowania produktu. Niedawny spot Pampers pokazuje jednak, że z Ameryki nadciąga już nowa konwencja.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszyscy, którzy oglądają reklamy w telewizji, od czasu do czasu narzekają na ich małą kreatywność. W dobrym tonie jest powiedzieć, że „na mnie reklama nie działa”. A jeśli już, to na pewno nie tak schematyczna jak te pokazywane polskim telewidzom.
Mało kto wie, że w wypadku globalnych marek tzw. produktów szybkozbywalnych (FMCG) wiele z tych reklam nie powstaje w Polsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.