Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!
Niech twoje relacje z klientem będą jak najtrwalsze (fot. Pixabay)

Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!

Chcesz wdrożyć w swojej firmie program lojalnościowy? Uważaj na przepisy podatkowe!
Beata Michoń

Beata Michoń

-

, Podatki.info

Program lojalnościowy to jeden z klasycznych sposobów nagrodzenia klienta za wybór danej oferty. Zanim jednak zdecydujesz się na wprowadzenie takiego rozwiązania, sprawdź przepisy podatkowe. Dowiedz się, jakie działania spełniają kryteria definicyjne i z jakimi wiążą się konsekwencjami.

Coraz większa konkurencja na rynku wymaga podejmowania dodatkowych działań, które mają nie tylko zwrócić uwagę klienta, ale i zatrzymać go przy danej marce na dłużej. Nie masz pewności, że raz zdobyty zostanie z tobą na zawsze. Dlatego program lojalnościowy to wybór wielu firm jako pierwszy krok do nawiązania trwałej relacji z klientem.

Jakie aktywności można zaliczyć do grupy działań lojalizujących klientów? Sprawdź poniższe definicje programu lojalnościowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się