Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?
Szansa dla marki: z wyczuciem pomóc młodej mamie, a nie idealizować jej rolę (fot. Pixabay)

Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?

Mama w internecie. Jak marki – m.in. te farmaceutyczne – komunikują się z jedną z największych grup docelowych w sieci?
Agnieszka Smerdka

Agnieszka Smerdka

-

account manager, Nekk

Agnieszka Smerdka

Agnieszka Smerdka

account manager
Nekk

Z rynkiem medycznym związana od wielu lat, z agencją pharmamarketingową od 2020 r. Doświadczenie zdobywała, pracując w szpitalu oraz aptece.

Afrykańskie przysłowie mówi, że do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska. Kiedyś całą wiedzę potrzebną do zajmowania się dzieckiem kobiety otrzymywały od starszych i bardziej doświadczonych kobiet ze swojego otoczenia. Dzisiaj często chcą same doświadczać macierzyństwa na własnych zasadach. Dlatego wiele czytają, poszukują informacji i swoich dróg. W ten trend dobrze wpisują się marki kierowane do mam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się