Już 27.10 Impact’21 – najważniejsze trendy, które wpłyną na nowy porządek świata
  • 0
  • 1
19.10.2021

Już 27.10 Impact’21 – najważniejsze trendy, które wpłyną na nowy porządek świata

Już 27 i 28 października odbędzie się kongres Impact’21 w Poznań Congress Center. Wydarzenie to 4 sceny, ponad 400 gości z Polski i zagranicy, 16 najważniejszych dziedzin naszego życia i nieskończona ilość inspiracji.

Impact’21 to dwa dni wypełnione wystąpieniami, udziałem ponadprzeciętnej liczby topowych managerów z kraju i zagranicy, decydentów i ekspertów oraz dyskusjami o globalnych trendach ukierunkowanych na analizę dokonujących się zmian.

Program wydarzenia skupia się na globalnych trendach, innowacjach i wdrażanych zmianach. Przede wszystkim na przyszłości, w której kierunku wszyscy uważnie spoglądamy.

Podczas zbliżającej się edycji goście będą dyskutować m.in. o:

  • roli wodoru w transformacji energetycznej,
  • rozwoju cyfrowych technologii,
  • zrównoważonym biznesie,
  • otwartej bankowości,
  • wyzwaniach świata finansów,
  • systemie ochrony zdrowia,
  • zjawisku silver tsunami i jego potencjale gospodarczym,
  • women empowerment,
  • rynku sztuki i kolekcjonerstwie.

Tematy nieschodzące z pierwszych stron gazet będą poruszane przez najważniejsze nazwiska światowej i regionalnej gospodarki. Agendę tworzą m.in.:

  • Hillary Clinton, była sekretarz stanu USA,
  • Mike Froman, wiceprezes Mastercard, były US Trade Representative, były główny amerykański negocjator na szczytach G7, G8, G20,
  • Lidia Morawska, jedyna Polka na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi świata według magazynu „Time”, współpracowniczka i doradczyni Światowej Organizacji Zdrowia (WHO),
  • Mateusz Morawiecki, prezes rady ministrów,
  • Tadeusz Kościński, minister finansów, funduszy i polityki regionalnej,
  • Maroš Šefčovič, wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej,
  • Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe,
  • Beata Daszyńska-Muzyczka, prezes zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego,
  • Zygmunt Solorz, jeden z najbogatszych Polaków, właściciel Grupy Polsat Plus,
  • Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
  • Olga Ewa Semeniuk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii,
  • Nienke Homan, minister regionalna w prowincji Groningen, odpowiedzialna m.in. za transformację energetyczną,
  • Tom Bentley, CCO firmy Vodeno,
  • Mathias Wikström, założyciel start-upu Doconomy,
  • Ann Rosenberg, wiceprezeska ds. rozwiązań zrównoważonego rozwoju w Wood plc.,
  • Anna Lewandowska, mistrzyni świata, trenerka, sportsmenka i prężnie działająca businesswoman,
  • Olga Malinkiewicz, fizyczka, współzałożycielka i dyrektorka ds. technologii w Saule Technologies,
  • Natalia Hatalska, analityczka trendów i założycielka instytutu badań nad przyszłością Infuture.institute,
  • Stefan Batory, założyciel start-upów, m.in. iTaxi i Booksy,
  • Omenaa Mensah, przedsiębiorczyni i działaczka charytatywna

Wydarzenie organizowane jest w formule hybrydowej. Stacjonarnie odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznań Congress Center. Transmitowane będzie również na platformie online Impact oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski i Money.pl.

Zgodnie z przyjętą przez organizatorów polityką bezpieczeństwa w Impact’21 stacjonarny udział będą mogły wziąć osoby:

  • z unijnym certyfikatem COVID potwierdzający szczepienie,
  • z negatywnym wynikiem testu na obecność koronawirusa. Test będzie można wykonać na miejscu, przed wejściem na teren wydarzenia.

Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie impactcee.com/impact/2021/2/pl/agenda/. Rejestracji można dokonać na stronie pass.impactcee.com.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Kongres Impact’21 – 27 i 28 października 2021 stacjonarnie w Poznaniu i online

Kongres Impact’21 – 27 i 28 października stacjonarnie w Poznaniu i online

 

19 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2021

Mikrodozowanie psychodelików to przyszłość wellness – twierdzą futurolodzy

Psychodeliki w małych dawkach, np. LSD czy marihuana, będą w przyszłości tak powszechne, jak kawa. Będą używane do kierowania nastrojami i wyzwalania kreatywności – twierdzili uczestnicy dyskusji na temat nadchodzących trendów w zdrowiu i wellness podczas Advertising Week. Faith Popcorn, dyrektor generalna i futurolog w Brain Reserve oraz Julian Cohen, dyrektor ds. innowacji w Canopy Growth uważają, że trend ten przyspieszył zarówno za sprawą technologii, jak i pandemii.