0 1 0 30.03.2020Airbnb wstrzymuje wszystkie działania marketingowe z powodu koronawirusaPlatforma Airbnb planuje wstrzymanie wszystkich globalnych wydatków marketingowych. Informację tę przekazał Brian Chesky, dyrektor generalny firmy, podczas wideokonferencji pod koniec marca.
0 1 0 30.03.2020Z powodu pandemii reklamodawcy ograniczają w reklamach bliskośćW obliczu szerzącej się pandemii marki ograniczają pokazywanie w reklamach bliskości. Według badań przeprowadzonych przez firmę Pattern89 reklamodawcy w USA o 30% rzadziej wykorzystują teraz w reklamach cyfrowych zdjęcia przedstawiające bliski kontakt międzyludzki, m.in. pocałunki, przytulenia czy uściski dłoni.
2 4 0 30.03.2020 Aktualizacja: 12:2801.04.2020Quebonafide promuje AllegroRaper Quebonafide przygotował kolejny materiał, w którym wciela się w nieśmiałego Jakuba. Tym razem oprowadza widzów po swoim mrocznym apartamencie. Promuje przy tym Allegro.
0 1 0 30.03.2020Unilever Polska wybrał BrandLab do obsługi w zakresie doradztwa komunikacyjnegoOd stycznia 2020 r. agencja BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej firmy.
0 1 0 30.03.2020Marcin Dorociński ambasadorem Santander Banku PolskaSantander Bank Polska zainicjował współpracę z Marcinem Dorocińskim. Rozpoczęła się ona nietypowo – od opublikowanego na portalach społecznościowych nagrania wykonanego przez aktora we własnym domu.
1 1 0 30.03.2020Polskie rodziny w zdalnie przygotowanej kampanii reklamowej T‑MobilePlan dnia Polaków stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym opowiada kampania reklamowa T‑Mobile, która powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.
0 3 0 30.03.2020Billboardy ze spoilerami seriali Netflixa mają zniechęcić do wychodzenia z domuStudenci Miami Ad School Europe z Hamburga przygotowali outdoorową kampanię, w której zamieszczają spoilery popularnych seriali Netflixa. Ma to zniechęcać odbiorców do opuszczania domu w czasie trwającej epidemii.
0 1 0 30.03.2020List prezesa ZFPR do firm i konsultantów public relationsAdam Jarosz, prezes zarządu Związku Firm Public Relations, wystosował list do firm i konsultantów PR. Podkreśla w nim, że w związku z epidemią przed branżą pojawił się test na integralność.
0 1 0 27.03.2020Disney+ wszedł na europejskie rynki24 marca platforma Disney+ została uruchomiona na siedmiu rynkach europejskich: w Austrii, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Według szacunków firmy App Annie zanotowała 5 mln pobrań w ciągu jednego dnia.
0 4 0 27.03.2020Marki w pandemicznym świecie: spostrzeżenia z barometru Covid-19 KantaraW jaki sposób nawyki, postawy i oczekiwania konsumentów w mediach mogą wpływać na strategię marek? Jak mogą pomóc im pozostać na powierzchni oraz powrócić po najgorszym? Odpowiedzi niesie badanie przeprowadzone w czasie trwającej pandemii przez Kantar.