0 0 0 0 0 4.10.2019Zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy – podjęła je branża marketingowa i mediowaStowarzyszenia SAR, IAB Polska, IAA Polska, Izba Wydawców Prasy i ZFPR podjęły zobowiązanie do walki z ad fraudem i dezinformacją.
0 3 0 0 0 3.10.2019Gdzie najczęściej zaczynają i kończą e-zakupy Polacy?W Polsce dwie najpopularniejsze witryny dla robiących e-zakupy to Allegro i Google. To właśnie te dwa miejsca najczęściej występują na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumentów. Tak wynika z 2. edycji badania przeprowadzonego przez IRCenter.
3 1 0 0 0 3.10.2019Sonia Bohosiewicz i Amazon Prime w nowej kampanii T-MobileT‑Mobile rozszerzył ofertę o platformę Amazon Prime Video. Pokazuje to w nowej odsłonie kampanii „Bez nonsensów”. Główną bohaterką spotów jest aktorka Sonia Bohosiewicz.
1 1 0 0 1 3.10.2019100% Kubuś szczery jak dzieci. Marka w spocie podkreśla dobry skład swoich sokówW najnowszej kampanii marka promuje swoje soki 100% Kubuś. Podkreśla, że są to produkty przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych, o prostym składzie i naturalnym smaku.
5 0 0 0 0 3.10.2019Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam ze zwierzakami do YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla, który ma rozwiewać wątpliwości dotyczące soli w codziennej diecie.
1 0 0 0 0 3.10.2019Krzysztof Gonciarz w kampanii wizerunkowej Software Development AcademyKrzysztof Gonciarz rozpoczął współpracę z akademią programowania Software Development Academy. W ramach akcji influencer opowiada o zaletach programowania i świata IT, a także o korzyściach wynikających z bycia programistą.
0 1 0 0 0 3.10.2019Circle K rozpoczyna akcję „Przystanek Hot Dog”„Przystanek Hot Dog” – to hasło najnowszej akcji promocyjnej Circle K. Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że stacje sieci to miejsca, w których wielokrotnie w ciągu dnia można się na chwilę zatrzymać i coś zjeść.
0 2 0 0 0 2.10.2019Francuski portal randkowy oferuje szafę dla zdradzającychFrancuski portal randkowy Gleeden specjalizuje się w ułatwianiu kobietom skoków w bok. Ostatnio przygotował żartobliwą kampanię reklamową. Oferuje zdradzającym specjalną szafę z podwójną tylną ścianą. Zamontowana w mieszkaniu, w awaryjnej sytuacji pozwala ukryć kochanka.
0 1 0 0 0 2.10.2019Rozrywka podstawową potrzebą człowieka zdaniem 83 proc. prosumentów. Havas Group przedstawia kolejny „Prosumer report”We współczesnym świecie lista ludzkich potrzeb mocno się zmienia. Jak wynika z „The Future of Entertainment Prosumer Report” Havas Group, aż 83 proc. respondentów jest zdania, że rozrywka stała się dziś podstawową potrzebą człowieka.
1 4 0 0 0 2.10.2019Nowa powieść Marka Krajewskiego promowana muralem z wizerunkiem autoraWe Wrocławiu powstał mural z wizerunkiem znanego polskiego autora kryminałów. Towarzyszą mu dwaj bohaterowie jego powieści: Eberhard Mock i Edward Popielski. Mural jednocześnie zapowiada premierę najnowszej powieści „Mock. Golem”.