Sonia Bohosiewicz i Amazon Prime w nowej kampanii T-Mobile
  • 3
  • 1
3.10.2019

Sonia Bohosiewicz i Amazon Prime w nowej kampanii T-Mobile

T‑Mobile rozszerzył ofertę o platformę Amazon Prime Video. Pokazuje to w nowej odsłonie kampanii „Bez nonsensów”. Główną bohaterką spotów jest aktorka Sonia Bohosiewicz.

T‑Mobile w spotach, w których występuje Sonia Bohosiewicz, zwraca uwagę na nonsensy związane z korzystaniem z tradycyjnej telewizji. Zwłaszcza na brak interesujących treści przy mnogości dostępnych kanałów.

Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, Ipla i Eleven Sports.

Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie. Do każdej z linii marketingowych zostały przygotowane 45- i 30-sekundowe spoty z udziałem Soni Bohosiewicz.

Kampanię wspierają 15-sekundowe spoty produktowe promujące pakiet rozrywki T‑Mobile, który można oglądać na panoramicznym ekranie Samsunga Galaxy A70.

Najnowsza odsłona kampanii „Bez nonsensów” prowadzona jest w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz na materiałach POS.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe online odpowiada agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska (Grupa Publicis), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

  • 1

Sonia Bohosiewicz w kampanii T-Mobile

3 października 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2019

Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam ze zwierzakami do YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla, który ma rozwiewać wątpliwości dotyczące soli w codziennej diecie.