0 6 0 0 1 1.02.2019Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerkiMarka Marks & Spencer nawiązała współpracę z siedmioma internetowymi influencerkami. Zaprojektowały one buty. Kolejne modele będą kolejno pojawiać się w sklepach, począwszy od 29 stycznia.
0 0 0 0 0 1.02.2019Książęce obsługiwane w Internecie przez Hand MadePrzetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę w Internecie piwa Książęce wygrała agencja Hand Made. Umowę podpisano na rok.
0 4 0 0 0 1.02.2019 Aktualizacja: 19:0006.02.2019Najpopularniejsze jajko na Instagramie zaczęło pękać4 stycznia na instagramowym profilu World_record_egg zamieszczono zdjęcie jajka. Stało się ono najpopularniejszą fotografią w serwisie. Teraz jajko zaczęło pękać.
0 1 0 0 0 1.02.2019Podsumowanie kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”Kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” dobiegła końca. Samorząd województwa wielkopolskiego oraz agencja Chromatique podsumowują jej efekty.
0 4 0 0 0 1.02.2019Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy WavemakerPonad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.
1 0 0 0 0 1.02.2019Big Mac w Burger KinguKilka dni temu McDonald’s stracił prawo do nazwy Big Mac. Postanowił wykorzystać to konkurencyjny Burger King. Wprowadził do swojego menu m.in. takie kanapki jak The Like a Big Mac, But Actually Big czy The Anything But a Big Mac.
1 0 0 0 0 1.02.2019„100 GB w bonusie” – kampania Orange PolskaRuszyła kampania reklamowa Orange. Promuje ofertę pre-paid „100 GB w bonusie”. W spocie wystąpili artyści kabaretowi: Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
0 0 0 0 0 31.01.2019Zostań prelegentem Interact 2019IAB Europe, IAB Polska oraz Rada Programowa Interact 2019 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień do 13. edycji konferencji Interact. Odbędzie się ona 4–5 czerwca w Warszawie.
0 0 0 0 0 31.01.2019 Aktualizacja: 14:4014.02.2019Zgłoś swoje wystąpienie na Forum IAB 2019IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2019 zapraszają do zgłaszania prelekcji do XIII edycji Forum IAB. Wydarzenie odbędzie się 5–6 czerwca 2019 r. w Warszawie.
0 3 0 0 1 31.01.2019Unique Work – nowa firma komunikacji medycznejNowa firma z obszaru profesjonalnej komunikacji medycznej, Unique Work, wykorzystuje doświadczenie dawnej spółki G-Pharma Consulting. Zespół tworzą doświadczeni konsultanci świadczący usługi z zakresu doradztwa strategicznego oraz marketingu 360°. Kreują i realizują również kampanie społeczne poświęcone współczesnym wyzwaniom zdrowotnym. Na czele spółki stoją dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, wspólnicy i członkowie zarządu.