Leśne Lidlaki jak Słodziaki Biedronki
  • 0
  • 3
27.09.2019

Leśne Lidlaki jak Słodziaki Biedronki

Lidl Polska wprowadził do oferty maskotki Leśne Lidlaki. Są one łudząco podobne do Słodziaków Biedronki. By je otrzymać, nie trzeba jednak zbierać naklejek.

W kolekcji Lidla znalazły się: wilk, szop pracz, sowa, jeż, lis, koziorożec, sarenka i zając. Każda z maskotek kosztuje 9,99 zł. Jak przekonuje marka, Leśne Lidlaki najlepiej czują się w stadzie. Są dostępne w sklepach sieci od 26 września.

Podobną akcję prowadzi obecnie Biedronka. W jej sklepach można zbierać naklejki, które następnie mogą zostać wymienione na maskotki z Gangu Słodziaków. Tworzą go borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mniejsi przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia.

To nie pierwszy raz, kiedy Lidl próbuje konkurować z Biedronką na pluszaki. W 2017 r. sieć wprowadziła do oferty Lidlaki, które niemal niczym nie różniły się od Świeżaków Biedronki.

  • 3

Leśne Lidlaki – 8 maskotek

27 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2019

Małe agencje reklamowe z dużymi długami. Dane KRD

W I półroczu 2019 r. wydatki na reklamę w Polsce nieznacznie wzrosły. Po sześciu miesiącach ich dynamika w porównaniu z takim samym okresem ubiegłego roku wyniosła 1,2 proc. Stagnacja branży reklamowej odbija się też w bazie danych Krajowego Rejestru Długów. Obecnie widnieją w niej 3733 zadłużone firmy reklamowe – głównie małe agencje. Są winne swoim partnerom 91,5 mln zł. To blisko trzy razy więcej niż 5 lat temu.

26 września 2019