Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019
  • 5
  • 0
3.10.2019

Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam ze zwierzakami do YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla, który ma rozwiewać wątpliwości dotyczące soli w codziennej diecie.

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień znalazła się reklama „Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal!”, związana z kolejną edycją akcji promocyjnej w sklepach Biedronka. W 30-sekundowym filmie tytułowe Słodziaki zapraszają dzieci do swojego magicznego leśnego świata.

Na drugie miejsce niespodziewanie wskoczył spot „Party Wizard Party Time (Clash of Clans 7th Anniversary)”, promujący grę strategiczną „Clash of Clans” fińskiej firmy Supercell. Gra miała premierę 2 sierpnia 2012 r., dlatego w tym roku twórcy świętują 7. rocznicę jej wydania. Z tej okazji wprowadzili nowego bohatera, Party Wizarda, który zaprasza wszystkich na wielką imprezę.

Na trzecim miejscu podium tym razem znalazł się spot Lidla „Sól – najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ”. Profesor Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej odpowiada na najczęstsze pytania dotyczące soli. Wyjaśnia, w których produktach jest najwięcej soli i jaka powinna być jej dzienna dawka. Tłumaczy także, czy sól himalajska lub morska jest naprawdę lepsza od kuchennej.


Czwarte miejsce należy do krótkiego poradnika ING Banku Śląskiego: „Jak płacić telefonem?”. Ekspert banku pokazuje trzy możliwe sposoby płatności smartfonem na co dzień. Uważa on, że antyczne aparaty telefoniczne, tak samo jak portfele odchodzą do lamusa. Zastąpić je mogą tylko smartfony, które są już dziś naszym telefonami i kartami bankowymi w jednym.

Film edukacyjny sieci Lidl podobny do tego o soli – „Cukier – najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ” – zajął piąte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019.

O rankingu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana.

Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

3 października 2019

2 października 2019