Zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy – podjęła je branża marketingowa i mediowa
  • 0
  • 0
4.10.2019

Zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy – podjęła je branża marketingowa i mediowa

Stowarzyszenia SAR, IAB Polska, IAA Polska, Izba Wydawców Prasy i ZFPR podjęły zobowiązanie do walki z ad fraudem i dezinformacją.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2019

Gang Słodziaków górą w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam ze zwierzakami do YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu. Drugie miejsce niespodziewanie zajął film promocyjny darmowej gry „Clash of Clans” z okazji 7. rocznicy jej wydania. Podium zamyka spot promocyjny Lidla, który ma rozwiewać wątpliwości dotyczące soli w codziennej diecie.