0 2 0 30.07.2020PZU sponsorem oficjalnym 77. Tour de PolognePZU zostało nowym sponsorem oficjalnym 77. Tour de Pologne UCI World Tour. Ubezpieczyciel będzie także sponsorem oficjalnym klasyfikacji Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne.
1 5 0 30.07.2020Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii „Together 2020” marki HuaweiMałgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii „Together 2020”. Film łączy pięcioro influencerów. Pokazuje, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń chińskiej marki i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
1 1 0 30.07.2020Krzysztof Hołowczyc w reklamie ŻabkiSieć Żabka we współpracy z Tyskimi Browarami Książęcymi przygotowała dla klientów promocję na piwo Tyskie 0,0%. Akcji towarzyszy spot, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na ty od Zera” – Krzysztof Hołowczyc.
0 2 0 30.07.2020Zmiany na podium w rankingu agencji według fee income za 2019 r. Związku Firm Public RelationsZwiązek Firm Public Relations opublikował nowy „Raport PR”, a w nim m.in. ranking agencji według kryterium fee income za rok 2019. Łączna wartość usług PR w tym okresie dla firm ujętych w zestawieniu wyniosła 132 mln 640 tys. zł.
1 4 0 30.07.2020Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.comW lipcu ruszyła kampania OOH sklepu internetowego Moliera2.com. W jej ramach powstało wielkoformatowe malowidło. Można je oglądać w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 12.
0 1 0 29.07.2020Kantar Polska i agencja Lata Dwudzieste podpisują porozumienieKantar Polska podpisał porozumienie z agencją Lata Dwudzieste. Jego istotą jest kontynuacja działań mających na celu wspieranie firm i instytucji we wdrażaniu strategii przyjaznych dla planety.
1 1 0 29.07.2020Dystans społeczny w barach w spocie HeinekenaWraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa i powrotem nocnego życia Heineken przygotował spot „Back to the Bars”. Ukazuje on niedogodności, jakie napotykają ci, którzy zdecydują się wyjść wieczorem na miasto.
2 1 0 29.07.2020Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”Rozpoczęła się „Rowerowa rewolucja” – kampania Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego. Ma na celu promocję napędzanego siłą mięśni jednośladu jako zdrowego, ekologicznego, szybkiego i bezpiecznego sposobu na przemieszczanie się oraz doskonałą formę spędzania wolnego czasu. W działania zaangażował się aktor Łukasz Simlat.
1 1 0 29.07.2020Australijska marka miodów stworzyła urządzenie do ochrony uli przed pasożytem pszczółMarka B Honey (Bega Foods) z Australii stworzyła zasilany energią solarną ul. Pozwala on na szybkie wykrycie pasożyta pszczół miodnych. Varroa destructor wywołuje warrozę przyczyniającą się do znacznych strat w pszczelarstwie.
0 1 0 29.07.2020LTTM zamyka Mellon MediaNależąca do grupy LTTM spółka Mellon Media zostanie zamknięta. Powodem ma być kryzysowa sytuacja wywołana bezpośrednio pandemią koronawirusa.