1 1 0 0 0 14.11.2019Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczyW listopadzie wystartowała kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców.
1 1 0 0 0 14.11.2019Świąteczna kampania Orange8 listopada ruszyła kampania świąteczna Orange. Jest ona kontynuacją platformy „Orange zbliża”.
1 6 0 0 0 13.11.2019„Taka praca ma sens” – PZU rusza z kampanią employer branding„Taka praca ma sens!” – to hasło kampanii marki PZU jako pracodawcy. Jej bohaterami są pracownicy ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.
0 1 0 0 0 13.11.2019„CKM”, „Cosmopolitan” i „Playboy” znikają z rynkuMarquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym i wycofuje się z rynku prasy. Będzie rozwijać własne portale: Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl oraz CKM.pl. Wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów: „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy”.
2 5 0 0 0 13.11.2019Pożyczka na robota kuchennego w przedświątecznym spocie ProvidentaProvident Polska rozpoczął kampanię świąteczną. Prezentuje w niej opowieść o chłopcu, który pisze list do św. Mikołaja oraz rodziców, którzy spełniają marzenia syna. Wszystko to w rytm przeboju „Mam plan” w świątecznej aranżacji.
0 1 0 0 1 13.11.2019 Aktualizacja: 13:0713.11.2019Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]Burger King wprowadza do oferty Rebel Whoppera – burgera z roślinnym kotletem. Pojawił się on 12 listopada we wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce.
0 1 0 0 0 13.11.2019Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowegoBrytyjska międzybranżowa organizacja Joint Industry Committee for Web Standards ogłosiła nowych uczestników swojego pilotażowego programu blockchainowego dla marketingu internetowego. Jego celem jest ocena możliwości wykorzystania blockchaina do rozwiązania problemów związanych z zaufaniem, przejrzystością i brakiem efektywności, z jakimi boryka się przemysł reklamy cyfrowej.
0 1 0 0 0 13.11.2019Instagram testuje nowe narzędzie do edycji wideo, które do złudzenia przypomina funkcje TikTokaInstagram wprowadził w Brazylii nowe narzędzie do edycji wideo. Reels kopiuje funkcje dobrze znane z TikToka.
0 3 0 0 2 13.11.2019Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksjiO 16-letniej Grecie Thunberg zrobiło się głośno po szczycie klimatycznym ONZ, na którym zabrała głos w sprawie katastrofalnych zmian klimatu. Teraz jej wizerunek zaczął pojawiać się na jednorazowych naczyniach w niektórych biurach. Ma skłonić pracowników do zastanowienia się, czy naprawdę potrzebują plastikowych jednorazówek.
0 1 0 0 0 13.11.2019Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje ZenithWydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.