„Taka praca ma sens” – PZU rusza z kampanią employer branding
  • 1
  • 6
13.11.2019

„Taka praca ma sens” – PZU rusza z kampanią employer branding

„Taka praca ma sens!” – to hasło kampanii marki PZU jako pracodawcy. Jej bohaterami są pracownicy ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.

„Czy Twoja praca ma sens?” – takie pytanie pojawiło się na billboardach w połowie października w wielu miejscach w Warszawie. Było zwiastunem kampanii marki PZU jako pracodawcy. W zamyśle miało zachęcić odbiorców do poszukiwania głębszego sensu wykonywanej pracy.

Na pytanie postawione w kampanii odpowiadali również pracownicy PZU – od specjalisty do członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się oni nad wspólnym mianownikiem działań pracowników i firmy. Okazało się, że jest to pomoc.

Start kampanii poprzedziło przygotowanie trzech filmów. Powstała również strona internetowa www.pzu.pl/takapracamasens oraz materiały do kampanii on- i offline.

Działania potrwają do połowy grudnia. Prowadzone będą w prasie lokalnej i branżowej oraz w Internecie.

  • 6
employer branding kampania PZU

PZU rozpoczęło kampanię employer branding

employer branding kampania PZU
employer branding kampania PZU
employer branding kampania PZU
employer branding kampania PZU
employer branding kampania PZU

13 listopada 2019