Pożyczka na robota kuchennego w przedświątecznym spocie Providenta
  • 2
  • 5
13.11.2019

Pożyczka na robota kuchennego w przedświątecznym spocie Providenta

Provident Polska rozpoczął kampanię świąteczną. Prezentuje w niej opowieść o chłopcu, który pisze list do św. Mikołaja oraz rodziców, którzy spełniają marzenia syna. Wszystko to w rytm przeboju „Mam plan” w świątecznej aranżacji.

Działania wystartowały 13 listopada. Firma przygotowała dwie wersje spotów. Akcja 30-sekundowego filmu pokazuje historię listu do św. Mikołaja. Mały chłopiec kolorowymi kredkami wypisuje na kartce wymarzone prezenty. Wśród nich znajduje się czerwony rower, zegarek, jaki ma jego tata czy „wyprawowiec na koniec świata”.

Choć niektóre prezenty mogą wydawać się trudne do zdobycia, mama chłopca ma plan spełnienia jego marzeń. Wspólnie z synem wrzuca list do skrzynki. Wkrótce cel udaje się osiągnąć.

https://www.youtube.com/watch?v=By1fc4lIGkQ

Spot w wersji 15-sekundowej to historia mamy chłopca, która również spełnia swoje świąteczne marzenia. Dzięki pożyczce kupuje robota kuchennego, który pomoże jej w przygotowaniu rodzinnej kolacji. W kuchni towarzyszą jej mąż z synem – pomagają w gotowaniu i podjadają świąteczne przysmaki.

  • Kreacja i przygotowanie kampanii: Isobar
  • Planowanie i zakup mediów: OMD
  • 5
Provident i wymarzone prezenty

Provident i jego plan na wymarzone prezenty

Provident i wymarzone prezenty
Provident i wymarzone prezenty
Provident i wymarzone prezenty
Provident i wymarzone prezenty

13 listopada 2019