1 1 14.11.2019Świąteczna kampania Orangekampanie reklamowe8 listopada ruszyła kampania świąteczna Orange. Jest ona kontynuacją platformy „Orange zbliża”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55948 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 6 0 13.11.2019„Taka praca ma sens” – PZU rusza z kampanią employer branding„Taka praca ma sens!” – to hasło kampanii marki PZU jako pracodawcy. Jej bohaterami są pracownicy ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.
0 1 0 13.11.2019„CKM”, „Cosmopolitan” i „Playboy” znikają z rynkuMarquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym i wycofuje się z rynku prasy. Będzie rozwijać własne portale: Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl oraz CKM.pl. Wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów: „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy”.
2 5 0 13.11.2019Pożyczka na robota kuchennego w przedświątecznym spocie ProvidentaProvident Polska rozpoczął kampanię świąteczną. Prezentuje w niej opowieść o chłopcu, który pisze list do św. Mikołaja oraz rodziców, którzy spełniają marzenia syna. Wszystko to w rytm przeboju „Mam plan” w świątecznej aranżacji.
0 1 0 13.11.2019 Aktualizacja: 13:0713.11.2019Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]Burger King wprowadza do oferty Rebel Whoppera – burgera z roślinnym kotletem. Pojawił się on 12 listopada we wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce.