Świąteczna kampania Orange
  • 1
  • 1
14.11.2019

Świąteczna kampania Orange

8 listopada ruszyła kampania świąteczna Orange. Jest ona kontynuacją platformy „Orange zbliża”.

W ramach działań 360 stopni przygotowano dwa spoty. Promują one zestawy telefonów Samsung, Oppo i Xiaomi oraz telewizor Thomson jako najlepsze prezenty pod choinkę.

W trzydziestosekundowym spocie widzowie są świadkami sytuacji, które spotykają filmową rodzinę, a które większość zna i pamięta z gorącego okresu przedświątecznych przygotowań. Choć nie wszystko się udaje, prezenty od Orange okazują się idealne.

W tej historii udało nam się uchwycić sedno świąt: wszyscy je kochamy, ale przygotowania do nich potrafią zmęczyć nawet najwytrwalszych. Hasło kampanii „Kochamy dawać prezenty” podkreśla pewną prawdę o ludziach. Bardzo nas cieszy radość naszych bliskich, którzy dostali wymarzony prezent – mówi Patryk Michoń, creative group head agencji Leo Burnett Warszawa, która przygotowała kampanię.

W spocie piętnastosekundowym niektórzy członkowie rodziny nie mogą doczekać się pierwszej gwiazdki. Marzą, by podejrzeć, co na nich czeka pod choinką. Inni z kolei wykazują się cierpliwością. Jednych i drugich zbliża prezent od Orange.

  • 1
Świąteczna kampania Orange

Świąteczna kampania Orange

13 listopada 2019