Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowego
  • 0
  • 1
13.11.2019

Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowego

Brytyjska międzybranżowa organizacja Joint Industry Committee for Web Standards ogłosiła nowych uczestników swojego pilotażowego programu blockchainowego dla marketingu internetowego. Jego celem jest ocena możliwości wykorzystania blockchaina do rozwiązania problemów związanych z zaufaniem, przejrzystością i brakiem efektywności, z jakimi boryka się przemysł reklamy cyfrowej.

Na początku 2019 r. w program, którego tematem jest blockchain, zaangażowały się Nestlé, McDonald’s, Virgin Media i ich agencje. Do początkowych sześciu członków dołączyli właśnie kolejni. Wśród nich Unilever, Sky czy agencje Mindshare, Zenith, OMG oraz Havas.

Incorporated Society of British Advertisers, które jest jednym z członków założycielskich JICWEBS, we współpracy z PwC zainicjowało badanie mające zapewnić wgląd w problemy, przed którymi stoi przemysł reklamy cyfrowej. Z kolei pilotażowy program blockchainowy podejmie próbę rozwiązania ich za pomocą technologii rozproszonej bazy danych (Distributed Ledger Technology, DLT).

Unilever jest także członkiem  MediaOcean – blokchainowej platformy IBM.

Pełna lista członków JICWEBS: Flashtalking, GiveMeSport, GumGum, Gumtree, Havas, Index Exchange, Integral Ad Science (IAS), McDonald’s, Mindshare, Moat, Nestle, Netmums, O2, OMG, Rightmove, Sky, Smart Adserver, Sublime, Unilever, Virgin Media, Xandr, Zenith.

Źródło: www.ledgerinsights.com

  • 1
blockchain

Unilever stawia na blockchain

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.