Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowego
  • 0
  • 1
13.11.2019

Unilever dołącza do pilotażowego programu blockchainowego

Brytyjska międzybranżowa organizacja Joint Industry Committee for Web Standards ogłosiła nowych uczestników swojego pilotażowego programu blockchainowego dla marketingu internetowego. Jego celem jest ocena możliwości wykorzystania blockchaina do rozwiązania problemów związanych z zaufaniem, przejrzystością i brakiem efektywności, z jakimi boryka się przemysł reklamy cyfrowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.