- 1
- 1
Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczy
W listopadzie wystartowała kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców.
Kierowcy regularnie badają stan techniczny swoich pojazdów. Często jednak zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Do tego właśnie odwołuje się w spocie Vision Express.
Z badań* przygotowanych na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (44%) ma wadę wzroku. 24% nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie.
Marka zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok. Zaniedbania w tym zakresie mają bowiem realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.
- Koncepcja oraz kreacja spotu: Walk Creative
- Przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations: Walk PR
- Komunikacja w social media: Walk Digital
*Badanie na zlecenie marki przeprowadzone przez IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18–65 lat w październiku 2019 r.
- 1