Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczy
  • 1
  • 1
14.11.2019

Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczy

W listopadzie wystartowała kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców.

Kierowcy regularnie badają stan techniczny swoich pojazdów. Często jednak zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Do tego właśnie odwołuje się w spocie Vision Express.

Z badań* przygotowanych na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (44%) ma wadę wzroku. 24% nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie.

Marka zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok. Zaniedbania w tym zakresie mają bowiem realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

  • Koncepcja oraz kreacja spotu: Walk Creative
  • Przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations: Walk PR
  • Komunikacja w social media: Walk Digital

*Badanie na zlecenie marki przeprowadzone przez IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18–65 lat w październiku 2019 r.

  • 1
Vision Express z kampanią do kierowców

Vision Express z kampanią skierowaną do kierowców

14 listopada 2019

13 listopada 2019