1 3 0 0 0 4.11.2019„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkęNa rynku do niedawna brakowało publikacji, która kompleksowo wyjaśniałaby, jak tworzyć, wdrażać i optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście szerszej strategii marketingowej. Artur Jabłoński ze swoją nową książką „Skuteczna reklama na Facebooku” wypełnia tę lukę. W prosty sposób pokazuje, jak prowadzić skuteczne kampanie na Facebooku.
0 0 0 0 0 4.11.2019Zmiana umów o kredyt hipoteczny. UOKiK wszczyna postępowania w sprawie Getin Noble Banku i Raiffeisen Banku InternationalBanki nie mogą dowolnie zmieniać istotnych warunków umów o kredyt hipoteczny. Prezes UOKiK postawił zarzuty Getin Noble Bankowi i Raiffeisen Bankowi International. Oba poinformowały klientów o zmianie sposobów wyliczania kursów kupna i sprzedaży walut obcych.
0 5 0 0 0 4.11.2019Sferis.pl zmienia logo i odświeża identyfikacjęSieć sprzedaży internetowej i detalicznej Sferis.pl zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która w centrum stawia klienta i jego różne potrzeby. Marka zmieni też strategię komunikacji w kanałach e-commerce.
0 2 0 0 0 4.11.2019Maffashion, Żabson i Yoshi na billboardach w kampanii marki Adidas Originals i SizeeraAmbasadorzy marki Adidas Originals – Maffashion i Żabson – prezentują model butów Supercourt. Towarzyszy im nowy influencer w rodzinie Adidasa – Yoshihito Mayoshe. Ich zdjęcia będzie można zobaczyć w kampanii marki i sieci sklepów Sizeer.
1 1 0 0 0 4.11.2019Perła startuje z programem muzycznym „Przegląd techniczny”30 października premierę miał pierwszy odcinek „Przeglądu technicznego”. To program publicystyczny poświęcony wydarzeniom w świecie muzyki popularnej i elektronicznej. Projekt powstał we współpracy Browaru Perła oraz warszawskiego klubu 999. Prowadzącym został dziennikarz muzyczny Łukasz Napora.
1 2 0 0 0 4.11.2019„Mogę być” – Barbie w szkołach mówi o wybitnych kobietachWystartował ogólnopolski program edukacyjny „Mogę być” dla szkół podstawowych. Zachęca dziewczynki i chłopców do realizacji własnych marzeń i pasji oraz do poszukiwania wzorców wśród niezwykłych kobiet. Patronami akcji są: Kobieta.gazeta.pl, Barbie i „National Geographic”.
0 1 0 0 0 4.11.2019Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dol.Google nabył Fitbit, markę urządzeń do noszenia. Chce w ten sposób zwiększyć zaangażowanie w obszarze wearables. Kwota tej transakcji to 2,1 mld dol., 7,35 dol. za akcję.
0 1 0 0 0 4.11.2019Grupa PZU wybrała Digital Kingdom do obsługi w social mediaGrupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Wygrała go Digital Kingdom.
0 5 0 0 0 4.11.2019Sara Kosmos – powstała polska wirtualna influencerkaPowstała pierwsza polska wirtualna influencerka. To Sara Kosmos. Jej profil można śledzić na Instagramie.
1 1 0 0 0 4.11.2019G.F. Darwin promuje aplikację mobilną Pracuj.pl czytaniem w myślachTwórcy youtube’owego kanału G.F. Darwin w ramach współpracy z Pracuj.pl przygotowali film „Awans na przystawkę”. Promuje on aplikację mobilną portalu.