0 1 0 0 0 6.11.2019Sieć handlowa Netto nawiązała współpracę z Walk PRW październiku sieć handlowa Netto rozpoczęła współpracę z agencją Walk PR. Umowa obejmuje działania brand PR, komunikację korporacyjną, a także employer branding i CSR.
0 3 0 0 0 6.11.2019Samolot PLL LOT z logo Śliwki Nałęczowskiej wzbił się w powietrzeSamolot w okazjonalnym malowaniu Śliwki Nałęczowskiej wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian.
1 1 0 0 0 6.11.2019Raperzy Kizo, Tymek i Gedz w kampanii „Rap & Cognac” testują drinki marki HennessyMarka Hennessy rusza z kampanią, do której zaprosiła trzech raperów: Kiza, Tymka i Gedza. W ramach projektu powstały trzy filmy, w których odpowiadają oni na nietypowe i czasem niewygodne pytania, testując koktajle na bazie koniaku.
3 5 0 0 0 6.11.2019Sonia Bohosiewicz przeprowadza „Wielki test Aldi”Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej, polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem „Wielkiego testu Aldi” jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci.
1 1 0 0 0 5.11.2019„Symulakra” – cyfrowa sztuka na nośnikach DOOH wykorzystująca dane o otoczeniuRuszył projekt „Symulakra” Screen Network i grupy artystycznej PanGenerator. To rzeźba tworzona przez siły miasta, czyli DOOH i cyfrowa sztuka w przestrzeni miejskiej.
1 1 0 0 0 5.11.2019Robert Lewandowski ambasadorem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Cartoon Network„Jesteś w mojej drużynie?” – pyta w spocie kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Robert Lewandowski. Akcja Cartoon Network propagująca koleżeńskie zachowania wystartowała po raz piąty.
1 1 0 0 0 5.11.2019Polka, która zdobyła Koronę Ziemi, w kampanii Banku PekaoWystartowała kampania Banku Pekao z udziałem Miłki Raulin, wspinaczki i autorki projektu „Siła marzeń”. Promuje pożyczkę gotówkową.
0 1 0 0 0 5.11.2019Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracęFrisco.pl i Samsung ogłaszają współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić produkty spożywcze prosto z ekranu lodówki. To element strategii budowy customer experience dla klientów Frisco.pl. W jej ramach firma uruchomiła już opcję zakupów z asystentem głosowym.
0 1 0 0 0 5.11.2019Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba po doniesieniach o zamieszczaniu pedofilskich treści w serwisieDuże marki, w tym Unilever i Heinz, dystansują się wobec serwisu Pornhub. Nastąpiło to po tym, jak skrytykowano je za prowadzenie kampanii kierowanych do mężczyzn na platformie w sąsiedztwie treści o charakterze pedofilskim.
0 4 0 0 0 5.11.2019Facebook zmienia logoFacebook na swoim blogu zaprezentował nowe logo. Jak tłumaczy, zmiana ma dać konsumentom pewność, że korzystają z produktów właśnie tej firmy.