0 1 0 0 0 1.08.2019Nike nadal najcenniejszą marką odzieżową. Ranking BrandZNike zachowuje status najcenniejszej odzieżowej marki świata w rankingu BrandZ dzięki modzie na noszenie ubrań sportowych na co dzień. To ona zwiększa wartość marek w tej kategorii. Lululemon to z kolei marka rosnąca najszybciej – w ciągu roku zwiększyła wartość o 94%.
1 1 0 0 0 1.08.2019„I Love You, Hater” – ogromny napis stanął przy scenie Pol’and’Rock FestivaluMarka Sprite (The Coca-Cola Company) zainicjuje kolejną odsłonę kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” podczas Pol’and’Rock Festivalu. Przy dużej scenie stanął 8-metrowy napis „I Love You, Hater”.
0 7 0 0 0 1.08.2019Konsumenci wybierają piosenki na letnie noce w kampanii marki DurexMarka Durex rozpoczęła konkurs w ramach kolejnego etapu kampanii „Gorące letnie noce”. Zadaniem uczestników jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy się z gorącą, letnią miłością.
0 1 0 0 0 1.08.2019Coca-Cola Energy – napój energetyzujący wprowadzany przez Coca-ColęCoca-Cola rozszerza portfolio o napój energetyzujący – Coca-Cola Energy. Nowość dostępna jest zarówno w wersji regularnej, jak i zero, pozbawionej cukru.
0 0 0 0 0 1.08.2019P&G inwestuje w nowe kategorie i innowacje produktowePodczas gdy marka Gillette traci udziały w rynku, jej właściciel Procter & Gamble skupia się na rozwijaniu nowych marek premium w kategorii produktów do golenia. Przejmuje mniejsze marki o internetowym rodowodzie oraz próbuje wyprzedzać trendy konsumenckie w innych kategoriach.
0 3 0 0 0 1.08.2019Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zachęca do krytykowaniaKażdy z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. Dlatego warszawska instytucja zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje, wywołuje emocje i zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania.
0 0 0 0 0 31.07.2019W październiku kongres dla branży farmaceutycznej Pharma 360° PLanet15 i 16 października w Warszawie odbędzie się Pharma 360° PLanet – wydarzenie skierowane do branży farmaceutycznej. Składa się z pięciu równoległych konferencji. Jedna z nich poświęcona jest marketingowi. To Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication.
0 5 0 0 0 31.07.2019Jak szybko agencje marketingowe, firmy e-commerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów?W czerwcu firma CallPage przeprowadziła badanie szybkości obsługi potencjalnego klienta w 12 branżach, m.in. e-commerce i wśród agencji marketingowych oraz PR. Łącznie przebadano ponad 2275 firm.
0 2 0 0 0 31.07.2019„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w PolsceWyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).
0 7 0 0 0 31.07.2019Nowy mural chopinowski na warszawskiej Tamce„Chopin – Forever Young” – to hasło przyświecające nowemu muralowi, który poświęcono Fryderykowi Chopinowi. Wizerunek kompozytora w nowoczesnej formie pojawił się na mającej 300 metrów kwadratowych ścianie kamienicy na warszawskim Powiślu.