0 1 0 29.06.2020AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat. Ma to zapewnić ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe 15 miesięcy.
0 2 0 29.06.2020Domino’s z akcją dla par, które musiały odwołać ślub z powodu koronawirusaSieć Domino’s Pizza stworzyła stronę internetową, na której przyjaciele i rodzina mogą wspomóc pary, których plany ślubne zostały odsunięte na bok przez pandemię koronawirusa. Można na niej znaleźć rejestr cyfrowych kart podarunkowych.
0 1 2 29.06.2020Zwycięzcy Golden Arrow 2020W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała Grand Prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne.
0 5 0 29.06.2020Ikea urządziła mieszkanie dla bezdomnych w KrakowieDziewiąte z mieszkań prowadzonych przez Dzieło Pomocy św. Ojca Pio w Krakowie jest gotowe na przyjęcie lokatorów. Wyposażenie do niego przekazała Ikea Kraków. Szwedzka sieć pomogła też doposażyć łaźnię i garderobę, z której na co dzień korzystają osoby doświadczające bezdomności.
0 1 0 29.06.2020Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowymFirma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.
0 1 0 29.06.2020IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie30 czerwca kolejna edycja spotkań IBRA Rozmowy, poświęconych tworzeniu marki. Tym razem organizatorzy porozmawiają z przedstawicielami biznesu o komunikacji marki oraz kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. Na przykładzie swoich firm zaproszeni eksperci pokażą, z jakimi zmianami muszą mierzyć się marki technologiczne.
0 1 0 29.06.2020Galeria Uffizi prezentuje słynne obrazy w tiktokowym entourage’uFlorencka Galeria Uffizi na swoim tiktokowym koncie udostępnia sławne dzieła w niecodziennym otoczeniu. Postaci z obrazów i rzeźby tańczą w rytm współczesnej muzyki, rozmawiają czy wychodzą z ram. W ten sposób muzeum próbuje dotrzeć do młodych osób.
0 2 0 29.06.2020Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion media & performanceZespoły mediowe i performance Dentsu Aegis Network Polska zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana ma pozwolić na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów na podstawie wyniku osiągniętego w tradycyjnych mediach i Internecie. Zwiększa się też rola i decyzyjność client service.
0 3 0 29.06.2020„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – kampania Maślanki MrągowskiejCzy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? – pyta marka Maślanka Mrągowska. W kampanii pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.
1 14 0 29.06.2020Ruszył projekt muzyczny „Pepsi Taste the Beat”„Tam, gdzie Wy” to pierwszy z czterech singli i niecodziennych kooperacji artystycznych w ramach projektu „Pepsi Taste the Beat”. W utworze pojawili się Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe.