Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”
  • 1
  • 1
7.06.2019

Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan”, która promuje Prostą pożyczkę Providenta. W spocie ponownie wykorzystano utwór wylansowany w 2000 r. przez Rocha Poliszczuka.

Tym razem „Mam plan” śpiewają młodzi rodzice. Bryka na spacery, terenowe kółka cztery – nuci tata, składając wózek. Szałowy dizajn, dostawka też, na brata spacerówka. Na długie lata to wszystko będzie miał – dośpiewuje z dumą mama.

Kampania prowadzona jest w kanałach ATL oraz Internecie. 15- i 30-sekundowe spoty emitowane będą przez największe stacje telewizyjne. Można je będzie również zobaczyć online.

  • Strategia, kreacja, nadzór kreatywny nad produkcją oraz realizacja działań online: Isobar Polska
  • Produkcja: Propeller Film
  • Planowanie mediów: OMD (telewizja), Sales & More (Internet)
  • 1

7 czerwca 2019

6 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2019

„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu

„Sami przed sobą zgrywamy wiecznie zabieganych i zajętych, przez co zapominamy o tym, co zbyt często uznajemy za niewarte zapomnienia. Czasem dotyczy to naszych najbliższych, czasem po prostu nas samych. Dbaj o bliskich, pamiętaj. To proste :)”. Tak brzmią słowa z muralu, który stanowi ciąg dalszy działań społecznych białostockiego Up To Date Festivalu oraz akcji „Wyślij pocztówkę do Babci”.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2019

Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników. Wyniki badania

Dziewięciu na dziesięciu uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym czynnikiem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie są wnioski z pierwszej edycji ogólnopolskiego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.