Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan” - Marketing przy Kawie
Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”
  • 1
  • 1
7.06.2019

Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan”, która promuje Prostą pożyczkę Providenta. W spocie ponownie wykorzystano utwór wylansowany w 2000 r. przez Rocha Poliszczuka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2019

6 czerwca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
6.06.2019

Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników. Wyniki badania

Dziewięciu na dziesięciu uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym czynnikiem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie są wnioski z pierwszej edycji ogólnopolskiego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.