Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja] - Marketing przy Kawie
Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]
  • 0
  • 1
13.11.2019 Aktualizacja:

Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]

Burger King wprowadza do oferty Rebel Whoppera – burgera z roślinnym kotletem. Pojawił się on 12 listopada we wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

JKM

5 lat temu

Szkoda tylko, że ten burger de facto wegetariański nie jest. Smażony i grillowany na tym samym tłuszczu/grillu co burgery mięsne. Frytura to w większości tłuszcz wołowy. BK bawi się w greenwashing?

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 1
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.