Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]
  • 0
  • 1
13.11.2019 Aktualizacja:

Burger King wprowadza Rebel Whoppera o wegetariańskim składzie [Aktualizacja]

Burger King wprowadza do oferty Rebel Whoppera – burgera z roślinnym kotletem. Pojawił się on 12 listopada we wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce.

Rebel Whopper od klasycznego whoppera różni się jedynie tym, że nie zawiera wołowiny. Została zastąpiona roślinnym patty, przy czym, jak przekonuje marka, nie zrezygnowano ze smaku. Burger był jak dotąd dostępny jedynie w USA i Szwecji.

Recepturę roślinnego patty Burger King opracował we współpracy z marką The Vegetarian Butcher. Ta od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa.

Nowość promowana jest w social media. Działania prowadzi agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

[Aktualizacja, 13 listopada 2019 r.]
Jak tłumaczy Burger King, kotlet w Rebel Whopperze wykonany jest w pełni z produktów roślinnych, jednak w smaku i strukturze imituje wołowinę.

Sama firma nie nazywa produktu wegetariańskim, ponieważ kotlet roślinny grillowany jest na tym samym grillu co wołowina. Jak dodaje, nie ma możliwości, aby wyposażyć restauracje w dodatkowy sprzęt do grillowania.

 

  • 1
Rebel Whopper

Rebel Whopper w Polsce od 12 listopada

JKM

1 miesiąc temu

Szkoda tylko, że ten burger de facto wegetariański nie jest. Smażony i grillowany na tym samym tłuszczu/grillu co burgery mięsne. Frytura to w większości tłuszcz wołowy. BK bawi się w greenwashing?

13 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
13.11.2019

Sektor beauty ze wzrostem wydatków reklamowych dzięki e-commerce i Internetowi – odnotowuje Zenith

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie mają za sobą dwa lata spadku. W okresie 2019–2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 r. była największym medium reklamowym w kategorii beauty. Jak wynika z raportu „Beauty Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith, do 2021 Internet przejmie 50% wszystkich wydatków na reklamę w tym sektorze.