„Global Advertising Trends”: reklama w wyszukiwarkach z mniejszym wzrostem
  • 0
  • 2
21.11.2019

„Global Advertising Trends”: reklama w wyszukiwarkach z mniejszym wzrostem

Reklama w wyszukiwarkach internetowych stanowi obecnie 22 centy z każdego dolara wydatków reklamowych. Jej ogólny wzrost jednak zwalnia – pokazuje „Global Advertising Trends” przygotowany przez Warc. Według badania inwestycje w reklamę w wyszukiwarkach wzrosną w tym roku o 9,6%, do poziomu 135,9 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 listopada 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2019

54% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za odzież lub obuwie wyprodukowane w Polsce. Raport KPMG

Ponad 60% Polaków deklaruje, że dokonuje zakupu odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób. 54% jest gotowych zapłacić wyższą cenę za elementy garderoby wyprodukowane w Polsce. Z kolei blisko co trzeci respondent jest skłonny zapłacić więcej za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce. Wyzwania”. Opracowanie powstało w ramach współpracy KPMG w Polsce z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

20 listopada 2019