Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie
  • 0
  • 5
22.11.2019

Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie. Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma uporządkować warstwę wizualną przestrzeni placu Górnośląskiego.

Pod koniec roku estetyczną metamorfozę przejdzie elewacja frontowa targowiska, widoczna z jednej z ważniejszych arterii dojazdowych miasta. Za pomocą systemowej instalacji uspójnione zostaną szyldy widoczne od ul. Wielkopolskiej. Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało też dla użytkowników boksów poradnik szyldowy.

Zawiera on opis zastosowanych krojów pisma i praktyczne porady, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć m.in. na stronie www.trafficdesign.pl.

Wybraliśmy font dostępny w wolnej domenie, dlatego kupcy będą mogli korzystać z niego bez obaw o naruszanie praw autorskich. Mamy nadzieję, że użytkownicy będą chętnie go używać, co pozytywnie wpłynie na wygląd także wewnętrznej części targowiska – mówi Monika Domańska ze Stowarzyszenia Traffic Design.

To kolejne działanie stowarzyszenia na rzecz lokalnych przedsiębiorców i małego biznesu. W ostatnich latach Traffic Design przygotowało kilkadziesiąt szyldów dla rzemieślników w różnych miastach w Polsce.

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 r.

  • 5
Stowarzyszenie Traffic Design

Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

Stowarzyszenie Traffic Design
Stowarzyszenie Traffic Design
Stowarzyszenie Traffic Design
Stowarzyszenie Traffic Design

22 listopada 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2019

Raport „Młodzież, social media i marketing”

W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.