„Ole, ludziole!” – Wielki Ole bohaterem kampanii marki OleOle
  • 1
  • 6
22.11.2019

„Ole, ludziole!” – Wielki Ole bohaterem kampanii marki OleOle

Ruszyła kampania „Elektronika w internetowej cenie” sklepu internetowego OleOle.pl. W spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach.

W tegorocznej kampanii zależało nam, żeby wyróżnić się w blokach reklamowych, zostać zapamiętanym i jednocześnie opowiedzieć o sprzęcie elektronicznym w atrakcyjnych cenach w odrobinę inny sposób, niż przyzwyczaiła nas do tego kategoria elektroniki użytkowej – mówi Rafał Urtate, menedżer ds. marketingu OleOle.

Kampania potrwa do końca roku. Spoty (30-, 15- i 10-sekundowe) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych.

Kreacja została przygotowana we współpracy z agencją Think Eco, spoty wyreżyserowane przez Annę Maliszewską, a wyprodukowane przez Graffiti Films. Media zakupiły: MediaCom Warszawa (telewizja) oraz zespół Euro-net (Internet).

  • 6
Wielki Ole w kampanii marki OleOle

Wielki Ole w kampanii marki OleOle

Wielki Ole w kampanii marki OleOle
Wielki Ole w kampanii marki OleOle
Wielki Ole w kampanii marki OleOle
Wielki Ole w kampanii marki OleOle
Wielki Ole w kampanii marki OleOle

22 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2019

Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie. Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma uporządkować warstwę wizualną przestrzeni placu Górnośląskiego.